Gå til innhold

Noen som har silikonpupper her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bestilt time, spart opp pengene, og planlagt den etterlengtede puppeoperasjonen min, som skal skje i januar.

Jeg er flat som ei fjøl, og det plager MEG veldig. Jeg ser ikke kvinnelig ut i noen overdeler, og går i posete overdeler for å skjule det jeg ikke har å skjule.

Men så tenker jeg...Eller, jeg så et program om det på TV i går. Hva hvis det blir unaturlig? Hva hvis men ser kantene av innlegget utenpå brystet mitt etterpå?

Hva hvis jeg føler meg "falsk"?

Råd/tips? Eller skal jeg heller bruke pengene på en romantisk ferie for meg og samboer?:-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempekjempekjempefornøyd:) Ingen som vet noe, bare en venninne og mannen min. Så det ser veldig naturlig ut. Har myke, fine pupper. Var på mammografi, og selv ikke hun merket det, jeg måtte si ifra og hun var ganske overrasket:)

For all del--- legg under muskelen! Ikke over, det ser ikke bra ut. Og ikke ta så stort. Jeg la inn 230, legen anbefalte meg 260, men jeg ville ha naturlig utseende. Gikk fra 70 a til 70 c, og har verdens fineste pupper.. Selv om det hørtes kvalmt ut å si..

Noen venninner har spurt om råd til hvilken push up bh jeg har, de synes jeg hadde så fine pupper i en kjole en gang (går nesten aldri i utringet klær)

Skrevet

Jeg sier bare GO FOR IT!!!

Jeg var også flat som ei fjøl da jeg tok det for 7 år siden! Det er en av mine beste investeringer. Selvtilliten steg omtrent 100 hakk, og jeg har ALDRI angret!

Plutselig kunne jeg gå med normale topper uten å føle meg som en guttunge!

Har i mellomtiden fått to barn. Har vært null problemer med amming. Og kommer sikkert til å operere meg på nytt igjen når jeg er ferdig med å få alle barna jeg skal ha!! :-)

Skrevet

Må man ikk bytte ut etter 10 år uansett? Eller er det en myte?

Skrevet

Det er en myte har jeg hørt...

Skrevet

Feil, JEG har verdens fineste pupper:)

Faste men myke nok, runde og fine, og heeeeelt frie for fremmedlegemer:)

Skrevet

Heldigvis ikke. I den grad jeg har snakket med menn om dette, er de entydig imot. De synes faktisk ikke det er tiltrekkende i det hele tatt, heller tvertimot. Spesielt gjelder det de som ser ut som ballonger med litt for mye luft i. Direkte frastøtende.

Skrevet

Som noen andre nevner så legg silikonet under muskelen. Selv om det er mere smertefullt så blir resultatet veldig naturlig.

La selv inn 375g i september og er superfornøyd..Ser ikke unaturlig ut i det hele tatt og puppene er myke.

Lykke til

Skrevet

HI

Jeg har også overhørt samtaler hvor flere menn sier at det er såå fælt med silikondamer. Men de aller fleste pr. dags dato forbinder silikonpupper med Lene Alexandra eller Linni Meister: altså to svære klumper som er klæsja på brystkassa.

Tror det er veldig få som vet at silikoninnlegg faktisk kan gjøres ganske naturlig..

Og jeg tenkte faktisk på dette mye en stund; vil jeg være hun "silikon-dama", og tenkte også mye på det "alle" guttene sier om at det er så fy-fy.

Men, det er jo ikke for noen andre enn meg selv jeg gjør dette! Og siden jeg og samboeren min har samme syn på dette, så driter jeg vel langt i hva andre sier. Er jo ikke slik at jeg skal dele puppene mine med alle menn..

Det eneste jeg er skikkelig redd for, er at det skal sees ut som silikon..

Til dere som har tatt innlegg: Hvilke innlegg valgte dere? Hvilke form? Blir ikke dråpeformen mest naturlig, eller?

Og hvor la de snittet, under brystvorta di? Ble arret stort og synlig etterpå?

Skrevet

Så lenge samboern din ikke har noe imot det og du føler at du trenger å gjøre dette, så gjør du det.

Jeg har jo som nicket sier fått lano-bestemor-pupper etter amming og graviditet og et par slankekurer på toppen der, så om jeg får råd til å dekke hele beløpet selv så gjør jeg det uten tvil! Det er veldig lite stas og måtte leite seg ihjel etter en bh som faktisk passer. Enten så ramler de bare ut, eller så blir det akkurat som et tomrom mellom puppen og bh'en.

Hva andre måtte mene om mine valg bryr jeg meg ikke om over hodet, og det synes jeg ikke du skal gjøre heller :-)

Det viktigste for meg er at jeg og mannen er enige. Han har sagt at så lenge jeg gjør det for min egen del og ikke av overflatiske tulle-grunner så skal han støtte meg. Selv om han også er redd for at de blir harde, overtydelige, eller at han ikke kan kjenne varmen fra dem. Ja, han bekymrer seg for om de blir kalde av alle ting :-P

Skrevet

Til nn15:16

Men det tyder jo på at hverken du eller de mennene du har snakket med har veldig peiling.

For slike uvitende mennesker som deg er ordet silikon ensbetydende med blonde bimbodamer med aaaalt for mange gram i puppene..Og ja da blir resultatet unaturlig.

Men det er pga at det er nettopp DE menneskene som blir lagt merke til at har silikon.Du hverken ser eller kan kjenne at det er silikon hvis man ikke har overdrevet.

Spurte faktisk en på byen en gang hva han syntes om silikon...Han rakket ned på det slik som du..Da jeg sa at jeg hadde silikon trodde han ikke på meg..Det var ikke sånn det så ut, mente han..Jo det er slik det ser ut om du ikke overdriver

Skrevet

Til nn15:16

Men det tyder jo på at hverken du eller de mennene du har snakket med har veldig peiling.

For slike uvitende mennesker som deg er ordet silikon ensbetydende med blonde bimbodamer med aaaalt for mange gram i puppene..Og ja da blir resultatet unaturlig.

Men det er pga at det er nettopp DE menneskene som blir lagt merke til at har silikon.Du hverken ser eller kan kjenne at det er silikon hvis man ikke har overdrevet.

Spurte faktisk en på byen en gang hva han syntes om silikon...Han rakket ned på det slik som du..Da jeg sa at jeg hadde silikon trodde han ikke på meg..Det var ikke sånn det så ut, mente han..Jo det er slik det ser ut om du ikke overdriver

Skrevet

Det er vevet i brystet som "bestemmer" om man må ha under muskelen eller ikke. Jeg har over muskelen og det ser ikke falskt ut i det hele tatt. Man kan heller ikke gi andre råd om hvor mye man skal legge inn. Jeg har 80cc mer enn en venninne, men hennes ser større ut enn mine.

Uansett, det er så verdt det og lykke til.

Skrevet

Jeg med verdens fineste pupper- og silikon, velg dråpe! Tok helt "vanlig" snitt, under brystet.

Mannen min er også en som "ikke liker falske pupper osvosv" men han ser ikke på mine som falske, fordi man glemmer at de er det. Ser så naturlige ut at det er ikke noe tema. Glemmer det selv også innimellom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...