Gå til innhold

Noen her som har hypoglykemi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fant dere det ut? Og hvor lang tid tok det fra dere begynte med nytt kosthold til dere kjente at energinivået kom tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen her som har hypoglykemi med mindre de har diabetes, går på medisiner (fortrinnsvis insulin) og matinntaket ikke har stått i forhold til medisininntaket av forskjellige grunner.

Om man har hypoglykemi ofte er det en mye bedre ide å endre medisinering enn å endre kosthold (men om man aldri har hypoglykemi tyder det på at blodglukosen jevnt over ligger høyere enn det som er nødvendig).

Regner med at HI går på en eller annen tullediett laget av en kvakksalver...

Skrevet

Åh, jeg blir så svett av dere besserwissere!

Nei, jeg går ikke på noe tullediett, men har fått svar av legen (uten at jeg går på noen medisiner eller har annen sykdom) at jeg har reaktiv HYPOGLYKEMI. Så da oppfordrer jeg deg til å ta tlf til min lege og endokrindolog å forklare den besserwisser teorien din, slik at de har noe å le av!

HI

Skrevet

Det er en tullediagnose som oftest brukes av homeopater og andre kvakksalvere..

Skrevet

En tullediagnose? Som de bruker tid og blodprøver for å utrede? Den må du litt lengre ut på landet med...Søk på lommelegen.no og se. Der dreit du deg en smule ut, 15:02. Lykke til med medisin-synsing-studiene dine....

HI

• 3 år senere...
Skrevet

Kan noen fortelle mer om dette? Jeg fikk nettopp diagnosen, ble så paff jeg fikk spurt om så lite :(

Skrevet

Når du skriver hypoglykemi og ikke reaktiv hypoglykemi er det ikke rart folk svarersom de gjør. Det er to vidt fforskjellige ting!!

Anonymous poster hash: 2190e...069

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...