moota m storebror&lillebror Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Vi skal avgårde hele gjengen rett etter middag, er litt sliten etter helgå og vil lage noe godt men enkelt til middag. Noen forslag? =)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Vi skal ha amerikansk gryte med salat Godt og veldig enkelt!
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 chili con carne med ris og salat
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 gryte, eks storganoff gryte eller kylling gryte med ris og/eller salat til. stekt middagspølse med makaroni og/eller potetmos å gjerne noe grønnsaker. omelett med brød og sakat til spagetthi og kjøttdeig stekt kyllingfile med ris og/eller salat dette er noe som jeg syntes er lettvindt og godt
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Tenkte å prøve tacolasagnen i dag..
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2010 Leste det om pølser og potetmos og tror jeg skal lage en slik form som ei venninnne ofte lager. Kjøttdeig i bunn og potetmos oppå og ost. Har litt pasta i også. Håper jeg får det like bra til som henne =P Takk for tips =) Mange gode tips som blir middag andre dager denne uka hehe =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå