Gå til innhold

Sovevogn i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår sønn skal begynne i bhg i januar. Trenger derfor ei vogn han kan ha når han skal sove, slik at vi slipper å drasse vognen frem og tilbake hver dag.

Hvilken vogn bruker dere? Og hva anbefaler dere?

Også lurer jeg på hvilken pose dere bruker? Vi har kun en grung-pose, og den har ikke fester til seler, og siden de ikke alltid ser vognen når han skal ligge ute å sove, vil jeg ha en pose som han kan festes med seler i.

:)

ps: beklager om innlegget kommer 2 ganger, men det kom ikke opp første gangen..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Først ville jeg sjekket med barnehagen om dere kan la vognen stå igjen der. Dumt å kjøpe en ekstra vogn hvis det viser seg at dere ikke kan ha den der likevel...

Så ville jeg absolutt kjøpt noe brukt til dette formålet... Både simo og emmajunga er kjent for å være store og gode sovevogner.

Du trenger ikke kjøpe ny pose så sant du ikke trenger 2, kjøp heller løse vognseler som kan brukes uansett pose.

Lykke til med barnehagestart!

:-)

Skrevet

Du burde ha en litt lang/stor vogn.. (som han kan vokse litt i) Selv gikk vi for en gammel Simo kombi vogn, den er det god plass i =)

Ang selene er det mange bhg som krever seler i vognene!!! Så der tenker du jo helt rett. Jeg hadde vurdert å kjøpe en brukt pose, voksi eller en annen varm pose som du kan lage hull til selene i =))

Skrevet

Hvis dere har tenkt å ha flere barn, vil jeg anbefale å kjøpe ei barnehagevogn.

Vi brukte "baby-vogna" i barnehagen med det resultatet at den var litt ødelagt i kalesjen (slitasje) på baby nr 2. Til baby nr 3 har vi kjøpt ny vogn, for gamlevogna knelte da det var masse snø i fjor vinter. Da kjøpte vi ei SIMO sportstrille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...