Gå til innhold

Når mannen deres får

Anbefalte innlegg

Skrevet

ståpikk, uten at det kan forklares med at han tenner på deg, men egentlig fantaserer om en helt annen, f.eks. på film? Hva gjør dere da? For å forsikre meg om at han snarest mulig tenker på meg i stedet, drar jeg av ham buksene og runker ham. Da blir han jo nødt til å forholde seg til meg. Når han så får utløsning, blir han trøtt, og fantaserer ikke lenger, verken om meg eller - hurra! - noen andre. Dette anbefales som rutine for alle dere andre også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ??

Det der hørtes ikke særlig ålreit ut...!

Skrevet

Syns jeg ser det! :P Mannen får såvidt litt småkram penis, og du kaster deg over han for å runke han.. hahahahaha

Skrevet

Er det noe galt da? Dermed oppnår jeg to ting:

1) unngå at han fantaserer om andre, og dermed er utro mot meg.

2) sørge for at han får utløsning, noe han liker veldig godt, særlig når jeg bruker den myke hånda mi. Han spruter bestandig ekstra kraftig når vi gjør det på den måten.

3) jeg befester min kontroll over ham. Han må lære seg hvem som er sjefen.

Skrevet

Så dersom mannen de får stå, og du ikke helt vet hvorfor, så voldtar du ham??

Skrevet

For å være helt ærlig så kan det hende jeg også kan bli opphisset av å se ting på tv, ikke det at jeg fantaserer om andre ( eller er utro etter din oppfatning), men at tanken på sex kan opphisse meg. Om mannen min da skulle kastet seg over meg for å kontrollere meg, ville jeg sett på som en stor inngripen i mitt private jeg. Jeg som dame kan jo være opphisset uten at noen som helst får vite det, om mannen min får ereksjon, ja så la han ha det. han er da på ingen måte utro, og jeg har på ingen måte noe behov for å kontrollere hans følelser. jeg vil han skal elske, begjære og opphisse seg over meg og vårt sexliv på andre premisser en tvang.

Skrevet

Jøss, det var i grunn veldig spesielt.

Skrevet

Fantastisk innlegg !! Dagens, HI :))

...og til enkelte av dere andre; ta en spøk da !!

Skrevet

Ha ha! Skikkelig troll er du! ;-)

Skrevet

Voldtar og voldtar. Jeg tar ham bare ganske bestemt, slik at han skjønner at han ikke har noe valg. Og han legger jo opp til det selv, siden han stadig vekk får ståpikk.

Skrevet

Det er heldigvis ikke en problemstilling her hos oss, for her i huset får ikke mannen ståpikk uten at jeg har sagt at han kan få lov til å få ståpikk! Så det så! ;-D

Skrevet

14:01

Du mener at han er utro om han fantaserer om andre? Ok....

Du befester din kontroll over ham? Oi... Enten er du ein ordentlig pain in the ass på godt utenlandsk, eller så lever dere i et konstant dominator/underkaster forhold. Jeg for min del holder en knapp på det første

Skrevet

Det går fint an å bli opphisser uten å mene det.

Når du skriver "Jeg tar ham bare ganske bestemt, slik at han skjønner at han ikke har noe valg" så er det voldtekt. Du tar han om han vil eller ikke.

Skrevet

Men hvis han selv liker det på den måten, så kan det vel vanskelig kalles voldtekt? Noen liker jo å få ris på rumpa også, uten at det blir politianmeldt av den grunn.

Skrevet

Du vet at mennene kan få reisning opp til 10 ganger i våken tilstand, UTEN at det er pga kåthet?!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...