Gå til innhold

Jeg har angst, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når jeg er gravid, føler jeg meg som før. Frisk, rask og fri for angst, fri for hypokonderi og fri for depresjoner. Hvordan kan det ha seg? Kanskje jeg ikke har angst alikevel? Kanskje jeg har hormonfeil? Noen som føler det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om flere som har følt seg friskere som gravid ja. Kanskje noe å ta opp med legen? At det kan være en hormonell ubalanse i kroppen?

Skrevet

Ja, jeg har veldig lyst til å si dette til legen, men han sier alltid at jeg må slå meg til ro med at jeg har angst, og bare leve med det. Jeg kjenner at det er vanskelig for meg å spørre han om dette, siden jeg er redd for at han skal bare avfeie det slik han pleier. Kanskje ta saken i egne hender, og bestille time hos en endokrinolog? Dette er litt spennende, egentlig. Tenk om det finnes en måte å bli kvitt "angsten" på!!!!???

HI

Skrevet

Hvis legen din avfeier deg hadde jeg byttet lege om det er mulig. Synes ikke man skal slå seg til ro med noe før man har silt unna andre ting det kan være.

Lykke til.

Skrevet

Var omvendt med meg, jeg fikk angst i svangerskapet. Etter fødselen slet jeg både med angsten i tillegg fikk jeg depresjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...