Gå til innhold

Videreføres bleietilbudet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om de gode bleieavtalene (feks Rema og Kiwi) blir videreført til neste år??

Jeg tenker som så at så mange har jo hamstret- at bleiesalget må jo "stupe" etter jul, og dermed taper butikkene så mye penger at det gode tilbudet fortsetter....Eller tenker jeg helt feil??

Dere som hamstrer: hvor mye kjøper dere? For hele bleieperioden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på åssen det blir på nyåret. Iallefall med avtalen på kiwi, de har jo den desidert beste dealen og gikk ut med at dealen skulle vare ut året. Rema 1000 reklamerer med at det er ny fast lavpris så de burde jo beholde sin nye pris? (de har jo liksom ikke tilbud på noe..)

Hamstrer ikke så voldsomt, men har tatt med 4 pakker hver gang vi har vært innom kiwi (liten butikk så vi handler ikke der til vanlig, men henter pakker fra posten.)

Skrevet

Jeg har kjøpt en del av de store Landlord pakkene til Rema 1000. De koster jo 5 kr (!) pakka og inneholder ca 55 bleier eller noe.

Så lenge de bleiene fungerer helt fint på jentene våre, ser jeg ingen grunn til å kjøpe Libero el Pampers.

Men har kjøpt litt av det også.

Har prøvd å regne litt på hvor mange bleietyper jeg behøver fremover, men synes det er litt styr. Taper liksom ikke så mye å kjøpe en pakke eller 2 for mye/lite når de koster 5 kr.... :)

Skrevet

vet ikke hvordan det blir etter jul.

vi bruker libero og har hamstret litt på kiwi ja.. Vi har vel 40 pakker fra størelse 3 og opp til str 6, lillegutt er bare 4mnd enda så vi kommer til å bruke masse bleier men vi må nok suplere på med mer i de forskjellige str når vi kommer til de. men vi har hvertfall ett lite lager :)

Gjest irismor
Skrevet

Butikken taper penger for hver pakke de selger nå også.

Hvis de ikke har tilbudet neste år så taper de ikke penger på hver pakke de selger men de taper salgene.

Kiwi fortsetter nok med bleietilbudet hvis Rema fortsetter. Og Rema fortsetter nok hvis Kiwi fortsetter.

Men sånn som det er nå så er bleietilbudet et stort tapsprojekt for butikkene. Bleieleverandørene har ikke senket prisene, kun butikkene. Og da er det butikkene som taper penger.

Har ikke bleiebarn lenger, men hadde jeg hatt så hadde jeg nok hamstret en smule =o)

Skrevet

Vi bruker first price til jenta, og libero til gutten (first price ble for små til han)..så vi har hamstret ganske mye på Kiwi- til jenta har vi snart bleier for hele neste år, og til gutten har jeg en plan om å ha nok bleier til juni- da begynner vi for fullt med å trene på å bli tørr..

Oppfordrer herved Kiwi og Rema til å fortsette tilbudet, jeg;)

Skrevet

Oi... tror jeg skal hamstre litt jeg.. Har bare 4 pakker ekstra! Skal jo ha plass og..

Skrevet

aner ikke om det videreføres. Men jeg har bunkret opp med 30 pakker:-)) så jeg klarer meg vel over halve neste-år

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Man er jo nødt til å hamstre for å sikre seg at ungen får bleier! Jeg skulle ut å kjøpe nye bleier til han her om dagen og det var jo helt skrapa!! Så nå har jeg 20 pakker Libero i skapet... Får vel kjøpe noen Pampers og. Han bruker begge deler. Driver forsåvidt å tester ut billigbleiene også, men er ikke helt begeistret nei.

Skrevet

Jeg jobber i kiwi, og etter hva jeg har sett de siste dagene, spår jeg bleienød fram mot nyttår. grunnen til det, er at mange tror at bleietilbudet opphører og at de derfor vil sikre seg litt ekstra bleier til en billig penge...

Det er ingen (ihvertfall ikke butikksjefer eller lavere) som vet om tilbudet vil fortsette.

I verste fall kan det bli litt krise for de som ikke hamstrer og som plutselig står der foran tomme bleiehyller...

Nesten litt latterlig :-))

Skrevet

Det videreføres ikke nei, så anbefaler å hamstre, ville reist innom flere ganger om dagen til forskjellige butikker omså, du får jo bare 4 hver gang..

Skrevet

har 1000pakker i boden :D antar at d holder nesten ut bleie perioden til snuppa. hun blir 1 i januar :D å de pakkene jeg får til overs kan barnet til søskenbarnet mitt overta :) så no problemo

Skrevet

oj en 0 for mye hahaha hadde nok ikke fått pressa inn 1000 pakker i boden da hadde jeg ikke fått plass til rotet

Mente 100 pakker :D

Skrevet

Har også hamstret litt, har 2 bleiebarn, tar med det jeg klarer når jeg er på butikken med vognen. Har hamstret en del libero, og også noe pampers (gutten min elsker byggmester bob bleiene, så selv om de ikke er billgst så er de iallefall billigere enn før..). Har hamstret litt landlord, men i det siste har jeg vært innom kiwi og har da tatt med meg så mange pk firstprice jeg fikk med på vogna (2-4 pakker). Desverre er de som regel utsolgt for andre str. enn den minste. Den går greit til snuppa, men skulle gjerne hatt litt i de neste str. men det virker ikke som de får inn, eventuelt er det noen som tømmer hyllene med en gang! I dag fikk jeg coop kortet mitt så tenkte å sende mannen innom der og ta med noen av disse også, er jo greit å teste de ut når de er så billige, hørte 4,50 for medlemmer?! Og så er de best i test. Jeg har aldri brukt billigbleiene før nå, har ikke følt at de er bra nok, men etter å ha testet de ut så fungerer de jo faktisk veldig bra. Syns faktisk at de er både myke og gode, aldri hatt bleielekk - men bruker fortsatt mest libero på natten, just in case.. Og med to tette er det ganske digg å ha nytt bleiemotiv å se på.. hehe! Er også redd for at det blir tomt rundt nyttår ja! Har vel ca. 40 pakker (på to barn) hvert tenker jeg, noen enkle og noen doble!

Skrevet

Kiwibutikken jeg handler på er nesten alltid tom, i alle fall for Libero..Kan umulig være bare 4 pakkers-grense der, altså..Må få gubben til å stikke innom en annen Kiwi på tur til/fra jobb, altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...