Gå til innhold

orkdal/orkanger?


håperpåvinterbarn

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje litt tidlig å begynne å snakke om, men jeg skal altså flytte til orkdal i mai, og er dermed "innflytter" og høygravid. Det hadde jo vært koselig å vite om det er flere fra orkanger her inne. Jeg regner jo med at jeg kan få innpass i en barselsgrupper eller lignende i området, men det er veldig artig å vite om hvordan det er der osv. Er vestlending, så orkdal er virkelig nytt for meg :)

 

 

kan sende meg pm hvis dere vil da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke derfra men ikke så langt unna- 15 min med bil bare. orkanger er supert det, ikke så stort, et godt stykke til trondheim da... spørs jo hva man er vant til da så klart. vet ikke helt hva jeg skal si jeg...

 

spør i vei så skal jeg svare så godt jeg kan ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor heller ikke så langt unna Orkanger, nærmere bestemt Børsa (ca. 15 min med bil). Orkanger er en liten hyggelig plass du sikkert vil komme til å trives. Bare ta kontakt om det er noe jeg kan hjelpe deg med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vurderte Børsa :) Men så ble det Orkdal fordi det da blir veldig kort vei til jobben for samboer. Jeg skal jo i permisjon, så greit å bo nærme jobben hans en stund, siden jeg likevel ikke skal på jobb hver dag. Syns Orkdal virker som et bra sted ja, har vært der noen ganger nå, og kikket på stedet vi skal bo. Koselig plass. Håper det er flere i området rundt der jeg skal bo som venter små :). Ellers kan jo Børsa igjen bli aktuelt når jeg skal tilbake i jobb igjen. Har hørt mye bra om det stedet, og har kollegaer som bor der.

 

lykke til med din graviditet da! ser du også venter nummer 1 :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...