Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 vi har ikke vært sammen så lenge, har vært samboere en stund. han har en venninde som han sender masse meldinger med, (hun er singel) han sier de bare snakker om hva de gjør/har gjort i helgene osv..de sender oftest meldinger når han er på jobb, sjelden at de gjør det ellers så jeg får det med meg.. MEN det som jeg finner rarest ved det hele, er at når vi treffer på henne ute her vi bor, da snakker de ikke sammen, da hilser de såvidt på hverandre og ikke noe mer... hva er greia liksom........ burde jeg la han "få lov" til å fortsette med dette...? jeg bare undrer over hvorfor de ikke snakker sammen når jeg er der....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Har du tenkt på at de kanskje ikke hilser fordi du reagerer på at de melder med hverandre? Og kanskje de sender mest meldinger når han er på jobb får at du ikke skal bli sjalu? Jeg mener at du burde la han få lov til å snakke med henne.. De er jo bare venner.. Og man skal stole på kjæresten sin.. Gjør ikke du det?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Jeg hadde ikke godtatt det men det er mei da! Oversjalu!! Hadde det vært en såååå god venninne av mannen din, så hadde han vel hatt mere med henne å gjøre!! Også med deg... å kan han kun snakke med henne på meldinger osv uten at du er der, så er jo noe litt rart....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Jeg hadde reagert. Et harmløst vennskap mellom mann og kvinne tåler dagens lys. For meg virker det som de har noe å skjule. Noen blir veldig opphisset av hemmelig kontakt. Og at de omtrent ikke snakker sammen tyder på at kontakten deres er litt hemmelig. Jeg sender kun masse SMS med folk jeg virkelig bryr meg om. Ikke folk jeg knapt snakker med når vi møtes.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Nei da, jeg har da såpass kustus på mannen min. Jeg godtar ikke hva som helst. Haha.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Ja, hvis de blir "opphisset" av å sende hverandre meldinger, da må det stoppes. Ville vært bedre om de gikk til sengs sammen helt åpenlyst.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 13:35 her! Hør på dere da! Herregud, får helt vondt! Skal ikke mannen få lov til å ha venninner? Jeg er midt i en situasjon der søsteren min akkurat ble bort prioritert av bestevennen sin, fremfor hans kjæreste fordi hun var sjalu og trodde at min søster ville stjele fra henne mannen hennes.. Min søster og hennes kjæreste hadde litt "hemmelig" kontakt fordi kjæresten hans bare begynte å sutre å grine med en gang hun fikk øye på at de snakket sammen, eller prøvde å sende meldinger med henne i kjærestens nærvær. Min søster prøvde så mange ganger å hilse på henne, og bli ordentlig kjent med henne. Men når de ble invitert til min søster som akkurat hadde flyttet inn i ny leilighet og skulle bare ordne en ting og gikk fra de ett par sekund, fikk mannen hennes kjeft fordi han var så "fremgående" i sammtalene.. Så det kommer jo helt annpå situasjonen. Men man skal stole på kjæresten sin og ikke ha en misstanke om at han er utro av hver minste lille ting! Jeg får helt vondt inni meg! Stakkars mann!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Nå vet du hva du har å forholde deg til så du kan gjøre et valg utfra det.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #9 Skrevet 6. desember 2010 aner ikke hva jeg skal tro jeg altså... må innrømme at jeg sjekka mobilen hans for å se hva de snakket om...men da hadde han faktisk slettet meldingene fra henne, selv om han sa at de hadde snakket sammen.......det var ingenting fra henne der...da blir jeg enda mer usikker på dette..... har ikke noe problem med at han har damevenner altså...men er liksom ikke sånn jeg synes det er normalt å oppføre seg da da... jeg ser heller ikke surt på henne eller noe når vi treffer henne, så hun skulle ikke ha noen grunn til å være redd for å prate med han da...såfremt hun ikke er intr i han da... dumme dame.... er det for mye å kreve at han roer ned litt på snakkingen med henne? evt avslutter den? vil ikke virke hysterisk heller HI
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #10 Skrevet 6. desember 2010 jeg har jo hatt den innstillingen når vi har møtt på henne, at jeg vil hilse på henne og snakke litt med henne jeg og da, er jo det jeg føler burde være naturlig. så jeg har ikke støtt henne bort slik..dette skjedde noen ganger før jeg først sa fra om det til mannen min...så hun var sånn fra starten av... HI
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #11 Skrevet 6. desember 2010 Syntes du først skal ta opp med han hva du tenker om det.. Kanskje du faktisk kan begynne å hilse på henne når dere terffer hverandre? Jeg ville også reagert litt om han sletter meldingene fra henne. Jeg er sånn som alltid sletter alle meldinger, men er jo noen som bare sletter dem de ikke vil andre skal se.. Jeg syntes det er for mye å kreve når du vet så lite om hva de faktisk snakker om.. Stå på.. Ikke vær hysterisk, bare vær deg og ta det rolig opp med mannen din:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #12 Skrevet 6. desember 2010 13:35, Hi skriver jo at de ikke har vært sammen så lenge, så da er det kanskje litt mye å forvente av henne at hun skal stole fult og helt på ham allerede? Tillit er noe som bygges opp over tid vet du. Tillit er også noe man må gjøre seg fortjent til, folk flest er ikke så naive at de går hen og stoler på folk som ikke beviser at de kan stoles på. Og man gjør seg ikke akkurat fortjent til tillit når man går rundt og skjuler ting. Hvis jeg hadde hatt en kompis som jeg skrev mye med, hvorfor i alle dager skulle jeg ikke stoppa og prata med ham selv om mannen min var med?? Det er jo helt merkelig oppførsel. Hvis mannen min var sjalu, så hadde det sikkert hjulpet ham å se oss prate sammen så ha fikk se selv at det var helt ufarlig. Hvis jeg bare hadde lata som ingenting, så hadde han jo i hvert fall begynt å lure, ettersom han VISSTE at vi kjente hverandre.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #13 Skrevet 6. desember 2010 Men HI får jo ikke hilst en gang!! syns de oppfører seg rart og umodent. Om de var redd HI skulle bli sjalu er det beste å vise at det ikke er noe!!!! At hun kan hilse blidt ohg hyggellig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå