solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 når jeg skal vaske vinduene utenpå i nesten 8-10 minusgrader???? Vet at det var noe man kunne ha i, men husker ikke hva det var... Som ikke laget skjolder og ikkr frøys på mens man vasket......
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2010 Men fryser ikke det også????
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Ha oppi litt rødsprit du..Spylervæske vil nok fryse når det er så kaldt som -10
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2010 ok, da prøver jeg rødsprit.... holder det å bare ha i litt???
signe maten Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Hæ? Så det går an å vaske vinduene utenpå selv om det er så kaldt som nå!? Det skal jeg holde for meg selv og ikke si til noen at jeg vet - for jeg vil nøødig ut å vaske i denna kulda
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2010 He he, ja best å ikke si det til noen... så har du ihvertfall en god unnskydning for å slippe =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå