agska Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 hei! jeg opplevde en SA i uke 8+3, den 5 november, altså 4 uker siden. Jeg slapp heldigvis utskrapning, da kroppen gjorde jobben selv. Jeg hadde eggløsning som normalt 22 nov, og vi satte igang med prøvingen med en gang. Jeg skulle hatt mens (ifht syklus før SA) igår, men den har ikke kommet enda. Har heller ingen mens-symptomer, det eneste jeg kjenner er litt stikking i livmor-området. Tok en test igår, men den var negativ. Er forvirret- er det noen som har lignende erfaring og vet om mensen kan bli forskjøvet etter en SA? Krysser fingrene for at jeg kan være gravid, lengter så veldig, har prøvd i nesten 1 år nå... er det fortsatt en sjans for at jeg er gravid selvom testen viste negativt? hilsen confused
Rime Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Trist å høre at du måtte oppleve det, vet hvordan det er. Jeg mistet i juni, MA, det er jo ikke helt det samme som SA, men man mister jo i begge tilfellene. Jeg fikk ikke skikkelig mens før etter 6 uker, og har hørt med andre at den var litt forsinket etter at de hadde mistet. Så det er normalt at det blir litt rot i syklusene etter at noe sånt skjer. Du får ha lykke til videre og tenke på at man er ekstra fruktbar etter at man mister..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå