Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vært å operert for lekkasjeplager etter fødsel? Hva slags operasjon var det? Full narkose eller lokal? Hvordan gjøres det??

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Tenker du på urinlekkasje? Jeg hadde en tvt-operasjon for tre år siden mot dette.

Jeg fikk beskjed om å møte på sykehuset kl 0800 om morgenen den dagen jeg skulle opereres, fastende. Så ble jeg lagt inn og fikk ei seng og et drypp i hånda. Ikke noe mat. Jeg ble operert rundt kl 15. Ventetida er lang, ta med et blad eller en bok!

Jeg fikk full narkose og husker ingenting. Men det ble foretatt vha kikkhullskirurgi, de gikk inn via lysken på begge sider. Etterpå ble jeg sykmeldt noen uker og fikk noen restriksjoner. Ikke løfte mer en max 5 kg fordelt på begge hender på 6 uker, ikke samleie på 6 uker, ikke trene på 6 uker (men gå tur var greit), ikke kjøre bil på en uke er det jeg husker i farten.

De første døgnene etter operasjonen hadde jeg det temmelig vondt, men jeg er pysete da. Men det gikk fort over, og etterpå har jeg vært strålende fornøyd!

Skrevet

he-he.. tenker på urinlekkasje ja... ser jo nå at den overskriften burde vært mer spesifikt. :-)

Takk for utfyllende svar. Da vet jeg litt mer. Jeg skal først bli utredet om jeg kan få en sånn operasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...