Gå til innhold

Flytter inn til dere, jeg:)


Mikkemafian

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+2 i dag med nr 3. Det har vært en rar start på svangerskapet, med en positiv test, trodde jeg skulle være 8,5 uke på vei, men det føltes slettes ikke sånn. Så da jeg var på ultralyd og legen sa at det ikke var noenting, så ble jeg ikke akkurat overrasket. Tok blodprøve og fikk bekjed om å komme tilbake en uke senere.

 

Da fikk jeg beskjed om at blodprøven var så godt som negativ, og at jeg måtte vente på å begynne å blø. Men da var jeg blitt kvalm, så jeg nektet å bare godta det. Han leste prøvesvarene på nytt og så at han hadde lest feil. Gjennomførte ultralyden og fikk se et bankende hjerte. Han målte den lille til å være 6+2.

 

Så her er jeg, gravid litt før planen, men dykkeren er hjertelig velkommen. Vi har vært gjennom litt av hvert for å få de 2 barna vi har, så hvis dette går på skinner, så skal jeg juble høyt! Den første kom til etter prøverør, 3,5 år etter at vi startet prøvingen. Så kom det to spontane graviditeter, som endte i to spontanaborter, før minstemann ble født. Så nå må vi snart lære om prevensjon. 5. svangerskapet og forhåpentligvis 3. ungen.

 

Sånn! Det var historien min!! Ble visst litt lang den... Termin 25. juli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt! En liten luring som har tatt seg bopel uten at dere hviste det:-)))

Gratulerer så langt, og velkommen inn på Juli-klubben:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det;) Trodde aldri jeg skulle få noe annet enn oktoberbarn, jeg.. Så det var en riktig liten luring!! Jeg har bare hatt mensen 2 ganger etter forrige fødsel, så jeg tror nok det har vært en liten forvirring i syklusen... Blir spennende å se videre i hvert fall!

Kos deg med den voksende magen du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så hvor gammel er minstemann dersom du nettopp har fått tilbake mensen? Hi,hi,hi, noen ganger går det kjappere enn vi drømmer om:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 3. mann! Jeg venter også nr 3 og jeg tror det er mange i juliklubben som gjør det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minsten er 1 år og 2 mnd nå.. Full rulle i heimen! Men vi er bare veldig takknemlige for at vi faktisk klarer å bli gravide på egenhånd! Det er dyrt med assistert befruktning, og det er slettes ikke sikkert at vi ville ha fått hjelp til nr 3... Har fremdeles igjen noen egg på frys, men det ser ikke ut til at vi får brukt dem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...