Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 heisann! har du eller kjenner du noen som nylig har tatt statsvitenskap? jeg trenger privatlærer i emnet Metode statistikk. Trenger hovedsaklig hjelp med SPSS programmet. Det er ikke snakk om så mange timer. Jeg skriver en oppgave der jeg skal ta utgangspunkt i variablene i ESS databasen. Jeg trenger litt hjelp med omkoding av variabler, testing av effekter, samspill. hovedsaklig regresjonsanalyse. plz, svar på denne tråden om du kan eller kjenner noen som er flink i SPSS.
Gjest Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Heng opp en lapp på matematisk institutt eller sjekk hvor det går statistikkforelesninger og heng opp en lapp der, så er det sikkert en statistikkstudent som forbarmer seg over deg
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 tusen takk!! Tenkte det ja.. må bare få rumpa opp til UiO.. : ) må prøve alle mulige kanaler.. HI
Gjest Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Hi hi, har du lang vei er det sikkert greiere å finne noen i nærheten av deg. Hvor bor du da? Jeg kan R som er ganske likt SPSS, men ikke nært nok til at det blir så veldig effektiv hjelp du får av meg. Er det krise har jeg tid etter 17/12 en gang og før 12/1 til å hjelpe deg. I så fall kan du som betaling forklare meg det politiske systemet i Storbrittania ... jeg har aldri forstått det og det irriterer meg.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 hehe... jeg studerer ved NTNU. men siden jeg bor i oslo med leilighet,jobb og barn som går i bhg hu trives i. Så valgte jg å være langdistanse student. Men i dette faget viste det seg å være veldig tøft. Jeg har utsatt det til vårsemesteret for å få bedre tid på meg. Har kommet igang med oppgaven min da. Skal sammenligne spania og norge. Studerer du også statsvitenskap? Politiske systemet i Storbritania? hva tenker du på da?nasjonalforsamlingen? ganske så likt norge. Bare at det er hovedsaklig to-parti system. Siden Labour og Conservatives har vært de dominerende. Det er jo et meget konservativt land, som har beholdt systemet med House of Lords and House of commons, hvor House of commons medlemmene er folkevalgte. Monarki som er til pynt.. men formelt den utøvende makten. Hm.. hva mer kan jeg si...
Gjest Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Neida, et helt annet felt (ingeniør), men statistikk kan brukes til så mye og jeg jobber en del med faget. Har du hatt statistikk før eller er dette første gangen du er borti faget? Jeg var helt perpleks første gangen jeg måtte lære statistikk husker jeg. Som sagt, send pm om du ikke finner noen andre som kan hjelpe deg og som kanskje også har peil på ditt fagfelt
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Mannen min tog et SPSS-kurs over internett fra et amerikansk universitet. Vet ikke hvor mye det kostet, men han lærte sig det kan sku bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå