Gå til innhold

Krangling med samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kommer jeg ut av det som den voksne parten?

Hva kan jeg si for å få han til å skjønne at han driter seg ut?

Hva kan jeg si for å få han til å få dårlig samvittighet for måten han oppfører seg på?

Det ender alltid med at han rakker ned på meg, og kaller meg ting. Jeg føler meg alltid som dritt i flere dager, og opp til en uke etter en krangel. Han har en tendens til å gjøre det slutt under hver krangel.

Jeg har prøvd å være likegyldig til det, men jeg greier det ikke!

Hjelp meg, vær så snill. Vil få han til å skjønne at slik skal man ikke oppføre seg....

Og ikke gidd og kom med noe nedlatende til meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke... Ville bare sende en trøsteklem, for jeg vet akkurat hvordan du har det!

Skrevet

Jeg har det akkurat likens som deg. Senest i går kveld kranget vi og det endte meg at han " gjorde det slutt" og kalte meg for syk i hode ol.. Men nå har jeg fått nok.. Etter jul flytter jeg ut. Har insett om vi noen kan skal kunne berge forholde må vi bo vekk fra en annen og tilbringe tid hver for oss, så får vi se om det er noe mer å bygge på.

Har desverre ikke noen tips å komme med. Nyttet ikke for min del. Ting har bare forværret seg, og nå har jeg fått nok.

Skrevet

Da hadde jeg hatt en samtale med han før en krangel. Spør hvorfor han sier så mye stygt til deg?

Fortell han at du ikke fortjener det - og om det fortsetter så må du beskytte deg selv og vil flytte ut.

Deretter flytter du fra han om det fortsetter. Si det rolig og fortell han at barnslige krangler gidder du ikke noe mer av.

Er vel ikke verre?! Hvem vil bli hos en mann som behandler deg som dritt?

Min mann hadde fått en sjanse han. Verden er full av flotte menn som vil behandle deg som en prinsesse.

Skrevet

1232 Det der fungerer dessverre ikke, iallefall ikke på min mann. Mitt svar til deg HI, er at du skal gjøre det slutt og kvitte deg med ham. Du fortjener bedre. Han fortjener ikke deg. Men vet det er vanskelig. Ønsker deg lykke til.

Skrevet

Hvis han gjør det slutt under en krangel så bør du holde han til det. Si at Beklager, men nå sa du at du ikke ville mer og da er ikke jeg en hund som kommer tilbake når du kaller på meg. Adios!

Skrevet

Trist å høre at det er fler som har det sånn!

Er utrolig vansklig å bare gå. Man vil jo ha det bra.

Men når man gang på gang får høre hvor dritt man er, så er det nok løsningen til slutt.

Når krangelen er ferdig sier han at han sa det fordi han var sint, men når man får høre det gang på gang, så er det det som sitter igjen.

Vil bare få han til å forstå at jeg blir veldig lei meg. Vil få han til å få litt mer respekt for meg. Vet innerst inne at måten å gjør det på er å flytte. Kanskje det får han til å tenke. Men jeg får det bare ikke til....

Er det ikke noe jeg kan si da?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...