ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Jessda... ;o) Strekkmerker eller barnets tegning som jeg å har lest preger min mage. OG ja det er en del ;o) ser ut som en løve har kloret meg.. Men what to do now?? er det noe vidunderrkrem som kan minske det litt? Hva med å ta litt sol? vet du om noe som fungere så si ifra, tenker det er fler her ute;o) mer eller mindre.. Og jeg har født osv, så tenkte bare å minisere detta litt..
Fifrildi Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Bruk en fuktighetskrem som inneholder aha-syrer. Lurer på om bla Boots-apotekene med merket No 7 fører en slik. Hvis du googler stretch marks aha så får du opp en del informasjon.
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Det er dessverre ingen dyre kremer som kan forebygge eller fjerne strekkmerker, men de blekner med årene. Folk skryter av at de smurte seg med ditt og datt i svangerskapet, og nettopp derfor fikk de ingen strekkmerker. Jaja, noen har flaks og gode gener sier nå jeg... har forresten glemt at merkene er der nå to år etter fødsel. De er lyserøde, nesten hudfarget. Men huden er såklart sprukket og rynkete atv alle strekkmerkene... det vil den kanskje alltid være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå