Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Toåringen min hoster.. For to dager siden spydde hun på badegulvet, sikkert grunnet slim i halsen. Idag sendte jeg henne i bhg, men lurer på om det var helt rett av meg? Huff.. Hadde henne hjemme to dager i forrige uke, men da hadde hun feber. Rett å sende de i bhg med snørrete nese og hoste?! Hun var i tillegg litt grinete, men det pleier hun å være.. Huff. Har bedt de om å la henne sove inne.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Jeg sender barna mine i barnehagen med vanlig forkjølelse så langt de ikke har feber eller har dårlig allmenntilstand og ikke vil kreve noe ekstra fra de ansatte i barnehagen pga forkjølelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå