Gå til innhold

Bhg og forkjølelse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Toåringen min hoster.. For to dager siden spydde hun på badegulvet, sikkert grunnet slim i halsen. Idag sendte jeg henne i bhg, men lurer på om det var helt rett av meg? Huff.. Hadde henne hjemme to dager i forrige uke, men da hadde hun feber. Rett å sende de i bhg med snørrete nese og hoste?! Hun var i tillegg litt grinete, men det pleier hun å være.. Huff. Har bedt de om å la henne sove inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender barna mine i barnehagen med vanlig forkjølelse så langt de ikke har feber eller har dårlig allmenntilstand og ikke vil kreve noe ekstra fra de ansatte i barnehagen pga forkjølelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...