Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Vi trenger det sårt. Forholdet vårt henger i en tynn tråd... Tror det må være 1 mnd. siden sist vi hadde sex f.eks... Og vi er sure på hverandre hele tiden. Jeg vil ha en arti, lystig, uthvilt, sexy, kjekk, interessert, kjærlig og god mann, men denne er mest bare sur og tverr....!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 gi og ta gi hverandre komplimanger gjør små ting for hverandre, lag matpakke,legg ved en lapp osv ta på hverandre kyss,klem vær blid og positiv selv, så smitter det
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Få dere vaskehjelp hvis dere ikke har det allerede. Gå foran med et godt eksempel og gi komplimenter og gjør hyggelige ting for ham
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Positiv oppmerksomhet! Det er smittsomt skjønner du! Mannen min opplevde å få øynene opp for meg igjen, etter at jeg fikk en del oppmerksomhet fra andre menn på et julebord for litt siden. Jeg hadde i lengre tid klaget på at han ikke hørte etter når jeg snakket til han, at han ikke hadde så lyst på sex som før osv. Plutselig, dvs dagen etter dette julebordet, ble han som en ny mann (eller, som den mannen jeg falt for). Han lytter til meg, overøser meg med komplimenter, begjærer meg og viser det så ofte han kan. Forteller meg hvor høyt han elsker meg og hvor heldig han er. Dette fører igjen til at jeg gir han masse positiv oppmerksomhet, jeg responderer på det han sier og gjør, og vips, plutselig er hverdagen vår fylt med latter, begjær, stjålne kyss og het sex. Så enkelt, men allikevel så genialt! Send han soveromsblikket, stryk han over rumpa når han går forbi, gi han komplimenter osv. Det funker her.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Jeg tror det er viktig at man husker på at man ikke kan forandre den andre. Ofte ser jeg par som hele tiden korrigerer på det den andre gjør, til stor frustrasjon fra den andre. Man får starte med seg selv og gjøre forandringer der, deretter kan det jo hende man får seg noen positive overraskelser
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Send mannen på guttetur! Gjerne med single kamerater. Min var på en sånn tur i helgen, og etter å ha sett hva som finnes der ute av alternativer- og hvor fantastisk flott dame han har hjemme, har han blitt ekstremt amorøs gitt:) Singellivet med festing og damer frister IKKE for han hvertfall, hjemmekjær som han er. (Dette rådet avhenger selvsagt av at du tar være på deg selv, trener, kjøper sexy undertøy, utvikler deg selv og aldri slutter å overraske partneren din) Aldri la han få skylden for ting du ikke får til. Du er ansvarlig for å ha en jobb du trives i, en utdannelse du vil ha, de vennene du vil ha og det livet du vil ha. Sørg for å selv være lykkelig og førnøyd. Et annet godt råd: Ikke slutt å elsk hverandre- samtidig. Hilsen nyforelsket på 10 året.
Bustehue Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Det aller viktigste jeg har lært meg er å glemme stolthet og svelge kameler....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Uff, så kjedelig å lese!! Det viktigste jeg har lært er iallefall at det er tre parter i et par forhold: deg, meg, oss to!! det er viktig å ha egne interesser og få litt alenetid, samtidig som det er viktig å finne på ting sammen. Den tingen trenger ikke å være hjemme, type sitte i sofan å snakke.. Da er det fort å kommer inn i samme, kjedelige sirkel.. Finn på morsomme og barnslige ting sammen, som å bygge morsomme snømenn, leke på lekeplassen, lage pepperkaker med morsomme eller grove figurer.. Dra på dansekurs, trening, sprit opp sexen.. Hehe..bare å bruke fantasien Ellers er det masse gode tips her!! Husk at alt du vil at han skal være, må også du være:) Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #9 Skrevet 6. desember 2010 Hvis man gir får man mer igjen. Gjelder det meste. Vi er feks gjestfrie. Og blir invitert selv i øst og vest. Har venner av oss som er misunnelig på vår populæritet. Men så inviterer de aldri noen selv. Venter kun på å bli invitert. Sånn er det nok litt i forhold og. Våg å svelge stolthet. Våg en og to ganger å bli behandlet litt urettferdig. Så skjer det noe. Den andre vil legge merke til deg, bli glad og får et ønske om å være grei tilbake. Folk har for store forventninger i dag og er temmelig egoistiske. Mange har kun evnen til å elske seg selv. Og det popper opp petsonlighetsforstyrrelser. Men den vanlige mann i gaten kan få det svært mye bedre med noen få grep. Vær modig og tør å være den første til å bryte sirkelen. Du får først likgyldighet, så overraskelse og så kjærlighet.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #10 Skrevet 6. desember 2010 For å si det rett ut så tror jeg du må gjøre noe med holdningen din. Ut fra det korte innlegget du skriver så er det mannen du fokuserer på, det er han som skal forandre seg?! Du vet da vel veldig godt at du ikke kan forandre han, det eneste du kan forandre er deg selv. Ja det er lett å se andres feil og sine egne fortreffeligheter. Men livet (og samlivet spesielt) tar utgangspunkt i deg, og det er der du må begynne. Vi hadde selv en skikkelig dårlig periode etter at førstemann ble født. Og begge fokuserte mye på hva den andre gjorde feil og måtte endre. Men heldigvis kom vi til en annen erkjennelse før det var for sent. Jeg bestemte meg rett og slett for å skjerpe meg, og det kraftig! Og så fikk resten være opp til han. Det tok litt tid, og det var (i mine øyne) litt skjevt en stund fordi jeg skjerpet meg veldig, mens han hang litt etter. Men så, sakte men sikkert ble det bedre, og jaggu skjerpet ikke han seg også etter en periode. Vi kom på rett kjøl igjen og tilbake i gode gamle takter. Begynn med deg selv! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå