Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Jeg fikk ikke med meg starten på programmet, og jeg lurer på hvorfor de tar kalver fra ? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Dette reagerte jeg også på! Syns det var så trist å se.....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 De tar kalver som har mistet moren sin. Ofte når de skal krysse veier osv. blir moren kjørt på siden hun går først - og de små kalvene står igjen alene.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Det var i forskningsøyemed... Fikk ikke helt med meg akkurat hva de skulle forske på. Men de tok ikke bare kalver som var blitt foreldreløse, de tok også nyfødte kalver rett fra mødrene sine. Var ganske trist å høre lydene til kalvene.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 den ene mora sto jo rett der og ble avledet mens de stjal kalven!! helt sykt spørr du meg, ihvertfall at de sperret dem inne så bjørnen kunne fritt frem forskyne seg! jeg og kjæresten satt her helt sjokkert..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Det er jo helt vanlig at kyras kalver blir tatt fra dem nesten med en gang pga melkeproduksjon (for mennesker). Det er ikke rart at folk som er vant til å jobbe med gårdsbruk ikke synes det er noe galt i å ta kalver fra andre dyr heller ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå