Gå til innhold

Hvilken temperatur har dere på soverommet til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har de på seg? og ligger de under dyna hele natta? (Hvor gamle er de?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har dtort sett 18-20 grader. Har ikke på varme på rommet, kun en panelovn på gangen og døren hans på gløtt. Han har på pyjamas med body under. Ligger mer oppå dyna enn under. Snart 2 år.

Skrevet

Hos 3 åringen er det 18 grader. Har på vanlig pysj og bruker dyne. Ligger stort sett under dyna.

Hos baby på 6 mnd. Har på vanlig pysj, evt. ullpysj. Har 15-16 grader inne hos han. Sover best når det er kaldt. Han har dundyne og et ullpledd over seg. Sover på lammeull.

Begge barna sover godt hele natten.

Skrevet

Vi har en gutt som alltid lå oppå dyna og rimelig urolig i sprinkelsengen. Helt til han begynte med strikketeppe (av merinoull) under dyna. Da var det plutselig helt greit å ligge stille. Nå har han fått stor og vanlig seng og ligger som regel under dyna og teppet. Har på todelt pysj og sokker. Sjekker temperatur ute før leggetid, er det veldig kaldt blir det strømpebukse. Han har ventil på rommet som står oppe for å få noe frisk luft inn, og så en panelovn. Temperatur i rommet ligger som regel på 17 - 19 og trives med det:) Han er forresten 2,5 år.

Skrevet

Snupp på 13 mnd har på seg hel pysj og sokker. Temp ligger mellom 16-19. Legger seg ofte oppå dyna:)

Skrevet

Takk for svar alle sammen:)

Gutten min er 10mnd, og sover i pysj og sokker. Temperaturen er ca 19 grader. Men han ligger nesten alltid uten dyne selv om vi er inne hos han og legger den over han med jevne mellomrom. Er så redd for at han blir kald uten dyne. Før lå han i en sånn sovepose fra ikea, og da kunne vi ha det kaldere på rommet, men etter vi slutta med posen har jeg ikke turt å ha det så kaldt siden han sparker av seg dyna..

Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Kan jo være at han blir for varm under dyna med 19 grader i rommet. Men hvis vi senker temperaturen og han fortsatt sparker bort dyna, er jeg redd for at han skal bli syk.

Forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...