Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Har nå letet og letet etter den, men den er ikke noensteder å se. Vet DU hvor den er??
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Nei, men jeg kan gi deg et tips. Send sms til en venninne fra nettet og be henne ringe mobilen din så du finner den
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Det var et veldig godt tips, men saken er den, at mobilen er i tre deler. Min datter hadde den for hånden sist, og der hadde batteriet, deksle og selve telefonen gått sin vei. Finner ikke selve telefonen. Den siste delen mangler for å få puslespillet på plass. Noen som kan hjelpe med det??
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Så du har letet og letet? Ja vel, ja.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Dette var virkelig dagens mysterium. Har nå SETT over alt, og ikke noe resultat. Har vært gjennom klær, skuffer, søppel, men nei..Hvor kan jeg da se?? Trenger TIPS, eller spåkone???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå