Gå til innhold

helsesøster kommer på besøk i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal jeg servere? er d vanlig å servere noe?

tenkte å bake noen boller kanskje?

først tenkte jeg å ha noen druer stående fremme, men glemte å kjøpe i går..

jeg har noen lefser og kransekakestenger jeg har lagd, men er d litt teit?? å litt usunt??

hva er d vanlig å servere??

:) takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker jeg serverte te/kaffe og noe kjeks jeg hadde stående. Jeg tror ikke helsesøstra svartelister deg for det om du serverer noe "usunt" til kaffi'n ;)

Skrevet

Tror vi satt frem noen kjeks og en kopp kaffe. Ikke noe avansert...

Har du lyst til å bake, så gjør du det. Lefser og kransekakestenger er også fin-fint. Ingenting funker også strålende :)

Gjør ikke noe om du serverer noe usunt, hun forstår nok at dere ikke kun spiser det sånn til daglig :P

Skrevet

lefser og kaffe er greit...

boller også..

syns det er helt ok og faktisk servere noe. veldig koselig. Da tar man liksom helsesøster "varmt" i mot ...

Skrevet

Her serverte vi et glass pepsi max. Hun spiser aldri det hun får servert alikevel, for det blir litt mye å kake seg såpass ofte på jobb. Så hun gir beskjed om det til alle hun skal til.

Skrevet

Jeg serverte kaffe og kjeks. De er ikke der for at maten ;o) Så går helt sikkert fint med det du har :o)

Skrevet

hahaha... for et "problem". hu tar

Skrevet

---> ikke ungen fra deg ifrhold til hva du serverer, er vel heller når du åpner munn!

Skrevet

ok takk for svar!!:)

da setter jeg en bolledeig nå og setter fram litt anna godt og kaffi;);) hehe

vet dere hvor lenge hun er her da? hun kommer klokka 14.00 og jeg må hente sønnen i barnehagen etterhvert:)

:)

Skrevet

jeg er sikker på at hun ikke tar fra meg ungen da!! (......)kjære vene

men litt greit å vite hva som er vanlig liksom, vil ikke bombadere henne med servering så skal hun bare dra med engang å har dårlig tid o.s.v

Skrevet

Hvor lenge hun blir avhenger vel til dels av hvor mange spørsmål du har, men når det ikke er din første så regner hun nok ikke med å bruke all verden av tid :) Her jeg bor får man ikke hjemmebesøk annet enn med første barnet her ...

Skrevet

ok , er ikke så veldig mye jeg lurer på:)

hun kommer nok litt fordi jeg selv har spurt om bedre oppfølging denne gangen, da jeg fikk en stygg depresjon sist og ingen hjelp..

men denne gangen er jeg mye bedre da:):)

Skrevet

Vi serverte kun kaffe, hadde en fruktskpl stående fremme. Hun takket nei til kaffen også. Kan nok bli litt mye, her samles hvertfall ofte hjemmebesøkene til en dag i uka, og da blir det nok litt mye for henne om hun skal få servering hvert sted :)

Her ble hun i litt over en time.

Skrevet

Jeg serverte ingenting jeg. Glemte det.

Jeg prøvde å si at hun ikke trengte komme, men da ble hun så lei seg at jeg bare sa "javel, kom da".

Skrevet

Tror ikke helsesøster forventer noe som helst, men har du energi til det så er det jo bare fint med boller.

Jeg synes det var et jæ... styr med helsesøsterbesøk så jeg insisterte på å komme til helsestasjonen istedet for at hun skulle komme hit.

Skrevet

styr med besøk? ork til å lage boller? Har du det så fælt at du måtte rydda hele huset først?

eller?

herregud,hva er det med deg da? Er du så sliiiten kanskje? HAHA, huff. Dumt helsesøster ikke kom til deg!! Er jo slike tilfeller hu bør se! Stakkars barnet ditt!

Skrevet

11.31 herregud!

med en nyfødt så er d ikke alltid huset ser så synsykt presentabelt ut og man eer kanksje sliten og ikke orker og bake...!!

for min del så har jeg ryddet, vasket gulv og nå blir d boller:)

HI

Skrevet

Jeg syns også det er stress med helsesøsterbesøk. Ville helst bruket tiden på å sove på formiddagen fordi babyen ikke sov om nettene mensjeg hadde en liten til som jeg skulle ta av. Jeg ville også slippe å shine huset, for det skal være tipp topp når det kommer besøk uavhengig om det er helsesøster eller tanteungen. Jeg prøvde å si at jeg godt kunne komme på helsestasjonen, men i og med at jeg kjenner henne fra før så ville hun vel nysgjerrige seg enda en gang på hjemmet vårt. Ikke hadde jeg noe behov for besøket heller, lurte ikke på noe som helst og hadde fått brosjyrer og samme informasjon bare ett år tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...