Gå til innhold

Bare rot!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk til en personlig veilleder , i begynnelsen av 2010, la ut masse penger på timene. Timene var effektivt der og da, men merket ikke noe særlig store forandringer, veillederen ble veldig "personlig" og har sett personen gjøre det med flere kunder, og etterhvert fikk jeg flere timer og en betalingsutsettelse for timene kom veldig fort og h*n mente jeg hadde behov for dem, selv om h*n var bevisst på min økonomiske situasjon. Jeg mistet jobben, stod uten penger i flere måneder og kunne ikke betale det tilbake, og fikk flere "trusler" om de ikke ble betalt tilbake så og så, jeg har betalt tilbake alt jeg er skyldig og trodde det skulle ordne seg nå .. Men nei, hun har hjulpet meg med et prosjekt jeg skulle begynne på, og nå vil hun gjøre det vanskelig for meg med mine prosjekter, er ikke dette en rar oppførsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere høres litt rare ut, begge to. Om du ikke vil at hun skal blande seg inn i dine "prosjekter," så ikke involver henne i dem, da?

Skrevet

Hø? Høres ikke profft ut. Du får skaffe deg ryggrad til å be vedkommende passe sine egne saker.

Skrevet

Hmm er det bare hos meg eller kommer ikke noe opp her?

Skrevet

Ja enig.. men oppfattet det som h*n bare ville hjelpe meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...