Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Jeg savner ikke det. Har det utrolig godt sammen med mannen min, og har ikke noe behov for å være "singel og fri": Jeg kan derimot forstå at de som ikke har det så godt i et forhold kan savne å være alene.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Nei:) jeg har det kjempegodt med mannen min:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Noen ganger, når barna er ekstra bråkete og det er umulig å få noe tid for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Hele tiden faktisk... Eller ikke nødvendigvis å være singel, men å bo uten en mann.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Hadde jeg savnet singellivet kunne jeg like godt skilt meg. Da skulle det vært skakkjørt om jeg skulle ønsket meg tilbake til den stusselige tilværelsen som alenemor :-P
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #9 Skrevet 6. desember 2010 jeg kan ikke huske hvordan det er og være singel, har ikke vært det siden jeg var 18 år. Men jeg må si jeg lurer fælt på hvordan det er og bo alene da jeg aldri har gjort det. Flyttet sammen med sambo med engang vi flyttet hjemmenfra. Og jeg er 31 år nå.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #11 Skrevet 6. desember 2010 Nei, ikke i det hele tatt. Kanskje litt i begynnelsen etter å ha vært singel i fire år, var noen tilpasningsproblemer for oss begge da, men det gikk seg til!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #12 Skrevet 6. desember 2010 Nei, jeg savner hverken singellivet eller livet uten små unger. MEN, innimellom ville det vært veldig deilig å kunne gjort akkurat det man ville, akkurat når man ville uten å ta hensyn til noen andre enn seg selv.. Kan jo selvsagt gjøre det jeg vil nå også, men nå kreves det jo litt mer planlegging.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #13 Skrevet 6. desember 2010 Nei, absolutt ikke i det hele tatt! Er lykkelig gift, og veldig glad for å slippe å være alene
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #14 Skrevet 6. desember 2010 Nei, savner ikke det å være singel, men savner noen ganger det å vite at jeg kunne klart meg på egenhånd! Har vært i forhold siden jeg var 16, så er ganske avhengig av samboeren min! Men selve singellivet ønsker jeg ikke!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #15 Skrevet 6. desember 2010 Ja, deler av singellivet, så. Men ville ikke byttet for alt i verden!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #16 Skrevet 6. desember 2010 Ja, faktisk. Er i et godt forhold hvor vi er greie med hverandre og gir hverandre både støtte og rom til å være oss selv, men innimellom hadde det vært fint å bare ha seg selv å tenke på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå