Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Vil kjøpe et bæresjal som jeg kan bruke nå fremover, termin denne uken. Har lyst til å bruke sjalet inne, for å ha med babyen rundt i huset, og muligens når vi er ute og farter eller på besøk. (og det ikke er sprengkulde såklart) Ser for meg at vi kommer til å kjøpe babybjørn/manduca eller noe sånt til sommeren, så det trenger ikke vare lenger enn til ungen er rundt et halvt år. Hva skal jeg kjøpe? Moby wrap? Close baby carrier? Noen som har erfaring?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Jeg brukte Close Baby carrier fra min var knøttliten. Kjempefornøyd med den! Lykke til med valg av sjal og med fødsel!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Jeg hadde Moby Wrap til min desember-baby, og var veldig fornøyd med det. Generelt er det et varmt sjal, men det er bare deilig om vinteren. Det er også elastisk, noe som er helt fint til småbabyer, men som vil sige når barnet blir større. Om du uansett har tenkt på annet bæretøy innen sommeren, så gjør det jo ikke noe at sjalet er elastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå