Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Hvor kan di ha det? eurupris? esso? sportsbutikker? tenker på ca 150 kr.. har ikke biltema clas olson eller andre fancye butikker her. noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Jeg kjøpte min på obs i fjor... Kostet vel 149 eller rundt der.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Esso har nok, men da må du kanskje opp i pris... Jeg har erfart at lykter fra Europris er elendige og hvis de i det hele tatt lyser, så varer det kort, så der ville jeg ikke gått. Men har du vurdert å kjøpe på internett?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 nei trenger noen hodelykter til i morgen. ungene skal ha di på skolen,for de skal spise grøt i skogen...å ute er det mørkt. lommelykt er litt dumt siden de skal spise grøt å samtidig ha lys...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Hva med å reise ut og se på prisene selv?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 joda skal jo det straks, men hvis noen visste om noen billige så hadde det jo gått fortere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå