Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Storebror sin klasse skal ha adventsamling på skolen i dag, der de tenner lys og synger sang. Det skal være rolig, stille og mørkt med tente lys. Jeg har så veldig lyst til å se på men... Lillebror er veldig aktiv, kjempeaktiv! Han er 2 og helsestasj vil ha ekstra kontroller mtp aktivitetsnivået hans. Noe jeg syns er unødvendig siden han er så liten, jeg mener man ikke se tegn på ad/hd så tidlig. Men det er en annen diskusjon Bare nevte det for å gi et inntrykk av hvor aktiv han er. Han er ekstrem... Jeg er redd for at han vil "ødelegge" samlingen med å hyle og skrike fordi han må sitte stille. Han HATER å sitte stille og dette varer ca halvtime-tre kvarter. Det kan gå kjempebra men er veldig usikker. Akkurat i dag er det storebror sin samling. Vil ikke "ødelegge" det. Hva hadde dere gjort? Har ikke mulighet til å få barnevakt i dag.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ville tatt ham med og satt meg nær døren så jeg kunne gått ut om det ble for ille. Slik pleier jeg å gjøre det. Har også en vilter lillesøster:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Hehe ikke bare bare med småsøsken, spesielt de som er viltre Tror kanskje jeg gjør det ja. Møter opp tidlig og setter meg nær døren. Takk for innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå