Gå til innhold

God morgen! Ny uke ny mens kan bare komme!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare blenda tester og føler meg ikke et hakk gravid lengere! Litt redd for at det var EL jeg kjennte før helgen :S Da vil det si at det er ca 12 dager til mens og enda lengere til neste EL :S men men ustabile sykluser er lite å få gjort noe med,for oss som har prøvd det meste..

Er det flere som venter på ny pp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det 12 dager til ikm`??

Skrevet

Ja jeg tror jeg må være pms så det holder, på krigsstien for det meste :P Har ingen graviditetstegn, og begynner å få litt menssmerter i magen, så den er vel rett rundt hjørnet her :/ Bare hvite tester, og hadde IKM på fredag, så tviler veldig på at vi traff. Prøver å se det positive i det, ingen kvalme i jula i alle fall :P Men kommer nå til å teste på onsdag om ikke mensen kommer først, for håpet vil jo være der helt til mensen kommer uansett.

Skrevet

gi det noen dager du

Skrevet

nei det er idag..men HVIS jeg hadde el fredag (ISTEDEN for den 23/11)er vel ikm egentlig ikke før om ca 12 dager,itanke på lutealfasen.Den er jo fra 13-15 dager etter el..Men kan jo hende jeg er gravid og hcg nivået fortsatt er lavt :) Men vil heller pine meg til å forberede meg på mens enn posetiv test!

Hvor er du i sykulsen snuppo?

Skrevet

lykke til Leahpudding&mammapudding 1pp :)

Skrevet

Mitt krigerske humør i går var nok det sikreste pms tegnet ja, i dag kom mensen :( Jaja, får tenke positivt, ingen kvalme i jula og nå vet jeg at jeg har lang syklus, ingen vits i å vente på mensen før etter 32 dager. Vi skulle jo heller ikke starte før i desember med prøvingen, så er jo bare teit å bli for skuffet :P

Skal gi meg selv lov til å sutre i dag, og så er det tilbake til positive tanker så jeg får en positiv livmor til neste pp :D

Skrevet

ja nå får bare mensen komme... har ikm onsdag eller fredag. Men neg g test i går og kjempe svak el test i dag til morgen. Så da regner eg alt håp som ute.. Har i tillegg begynt å spotte og det e jo et ganske sikkert tegn

Skrevet

er også veldig klar for at mens bare kan komme slik at jeg blir ferdig med og går over i en ny pp. føler meg ikke litt gravid en gang, men har litt pms symptomer, mens kommer nok i dag eller kanskje i morgen. men som dere har nevnt tidligere, ingen kvalme i jula:D:D

Skrevet

kei30:

hadde el på lørdag/søndag....er litt usikker på hvor lang tid etter positiv el test egget slippes. så har vel ikm den 18 desember.

Skrevet

Er jo ca 12-36 så ikke så lett å vite nei.Satser på at du ble befruktet da!Masse lykke til snuppo:)

Skrevet

Ja det er posetivt å slippe det i julen!Vet alt om det ligger stortsett på Ahus med næringen gjennom armen manger uker :S

Er lov å bli skuffa men bedre lykke neste el!

Skrevet

ja, håper det, hadde sex tof fre og søndag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...