kei80 Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Bare blenda tester og føler meg ikke et hakk gravid lengere! Litt redd for at det var EL jeg kjennte før helgen :S Da vil det si at det er ca 12 dager til mens og enda lengere til neste EL :S men men ustabile sykluser er lite å få gjort noe med,for oss som har prøvd det meste.. Er det flere som venter på ny pp?
Mammapudding Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Ja jeg tror jeg må være pms så det holder, på krigsstien for det meste Har ingen graviditetstegn, og begynner å få litt menssmerter i magen, så den er vel rett rundt hjørnet her :/ Bare hvite tester, og hadde IKM på fredag, så tviler veldig på at vi traff. Prøver å se det positive i det, ingen kvalme i jula i alle fall Men kommer nå til å teste på onsdag om ikke mensen kommer først, for håpet vil jo være der helt til mensen kommer uansett.
kei80 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2010 nei det er idag..men HVIS jeg hadde el fredag (ISTEDEN for den 23/11)er vel ikm egentlig ikke før om ca 12 dager,itanke på lutealfasen.Den er jo fra 13-15 dager etter el..Men kan jo hende jeg er gravid og hcg nivået fortsatt er lavt Men vil heller pine meg til å forberede meg på mens enn posetiv test! Hvor er du i sykulsen snuppo?
kei80 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2010 lykke til Leahpudding&mammapudding 1pp
Mammapudding Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 Mitt krigerske humør i går var nok det sikreste pms tegnet ja, i dag kom mensen Jaja, får tenke positivt, ingen kvalme i jula og nå vet jeg at jeg har lang syklus, ingen vits i å vente på mensen før etter 32 dager. Vi skulle jo heller ikke starte før i desember med prøvingen, så er jo bare teit å bli for skuffet Skal gi meg selv lov til å sutre i dag, og så er det tilbake til positive tanker så jeg får en positiv livmor til neste pp
Metti er håpefull Skrevet 7. desember 2010 #8 Skrevet 7. desember 2010 ja nå får bare mensen komme... har ikm onsdag eller fredag. Men neg g test i går og kjempe svak el test i dag til morgen. Så da regner eg alt håp som ute.. Har i tillegg begynt å spotte og det e jo et ganske sikkert tegn
Oktoberskatt Skrevet 7. desember 2010 #9 Skrevet 7. desember 2010 er også veldig klar for at mens bare kan komme slik at jeg blir ferdig med og går over i en ny pp. føler meg ikke litt gravid en gang, men har litt pms symptomer, mens kommer nok i dag eller kanskje i morgen. men som dere har nevnt tidligere, ingen kvalme i jula:D:D
snuppo Skrevet 7. desember 2010 #10 Skrevet 7. desember 2010 kei30: hadde el på lørdag/søndag....er litt usikker på hvor lang tid etter positiv el test egget slippes. så har vel ikm den 18 desember.
kei80 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2010 Er jo ca 12-36 så ikke så lett å vite nei.Satser på at du ble befruktet da!Masse lykke til snuppo:)
kei80 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2010 Ja det er posetivt å slippe det i julen!Vet alt om det ligger stortsett på Ahus med næringen gjennom armen manger uker :S Er lov å bli skuffa men bedre lykke neste el!
snuppo Skrevet 7. desember 2010 #13 Skrevet 7. desember 2010 ja, håper det, hadde sex tof fre og søndag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå