Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Etter nesten en uke med å holde en syk jente inne i fra altfor mange minusgrader viste gradestokken endelig -5. JESS, endelig kan vi gå tur. Og trur dere ikke den er på nesten -12 nå. Skuffa JA!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Tror jeg må overtale gubben til å få oss en bil til. Dette blir lange dager. Men blir vel litt mildere snart. *krysse fingra*
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Er du hjemmeværende uten bil? Det hadde gjort meg til Cruelleadeville. Er helt avhengig av å ikke føle meg innesperret som jeg gjør når bilen f.eks er på verksted.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 JAAA. Jeg er det. Mannen har bilen på jobb og inn sitter vi med godt over 10 minus. Så vi blir ganske stuck. I tillegg er ikke noen av mine venninner hjemme med barn lenger, så det blir oss to. Hele dagen, hver dag. Lengter etter litt mildvær nå så vi kan se andre folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå