Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Sånn viss det ikkje hjelper med ein dose altså? Har ikkje tenkt å overskride maks døgndose, har berre eit ørlite håp om litt søvn før eg skal på jobb. Funkar dårleg å sove når ein hostar til ein brekker seg annankvart minutt.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Jeg svelgte unna hele flaska på et par kvelder for å få sove. Funket som bare det, å ble jammen fort frisk også skal jeg si deg Når det sto på så dreit jeg lange baner i døgndoser, og jeg hadde ingen reaksjoner på overskridelsen av denne.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Jeg fulgte legens døgdose og allerede etter en skje med den driten fikk jeg gallestein. Det var helt jævlig vondt. Så man skal være litt forsiktig med reseptbelagte medisiner med rød trekant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå