Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Noen her som har vurdert trekant? Ja/nei, hvorfor? singel/partner? Alder? HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Er singel og man har vel ikke vitner med opp i ei enkeltseng!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Enkeltseng er vel ikke et problem? Spørs hva slags vitner da... Jehovas vitner??? :-P HOHO HI
LoveDove Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har vurdert det, jeg har gjort det og jeg gjør det gjerne igjen. Vi hadde en hyggelig kveld med rødvin og en fantastisk natt. Jeg er bifil jente, kjæresten min er bifil jente og tredjeparten var en kompis med stjerner i øya. Jeg var 22 (nå 23).
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Har vurdert det og kommer til å ha det hvis sjansen byr seg. Alltid vært frisinnet. Hatt 4-kant tidligere, og jeg DIGGET det!!! Er gift, og mannen er også med på det. Jeg er 33 år.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Kunne tenkt meg det ja:) Med en ekstra gutt eller ei ekstra jente (eller begge deler:)) Vet ikke hvorfor, men har faktisk fantasert om det lenge. Jeg er gift, 24 år gammel.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 22 år og bifil Har alltid tengt at det kunne være spenende å prøve. Mener at man bør teste alle sin sexuelle side og grenser, vet ikke hva man liker og ikke liker, før det er testet. Har sambboer, men HAN vil faktisk ikke ha det, lurer på om han er små nervøs pga legningen min, at jeg skal like jenta bedre enn han eller noe(?)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Jeg hadde det med ungdomskjæresten min og hans beste kamerat. Var kjæresten min sitt forslag, men det ble skikkelig kleint og forholdet vårt gikk over styr bare noen måneder senere. Han fiksa det ikke så godt som han trodde han skulle. Kunne ikke falle meg inn å utsette et forhold for den påkjenningen igjen, men hadde jeg vært single kunne jeg kanskje vurdert det med to mennesker jeg ikke nødvendigvis hadde trengt å forholde meg til senere.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #10 Skrevet 6. desember 2010 DEN heter sex i svangerskapet! JEG er IKKE svanger (ennå) håper da... Ville bare høre noen synspunkter ang. trekant... Vet bare ikke om jeg tør.... Dessuten er det greit å være anonym... HI
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #11 Skrevet 6. desember 2010 Nei, har aldri vurdert det. Jeg klarer meg fint med en mann i slengen. Dame hadde aldri vært aktuelt, for bare tanken gjør meg kvalm... Jeg er godt gift med en mann som heldigvis ser på det på samme måte som meg! Jeg er 27, han er 30.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #12 Skrevet 6. desember 2010 Dib og Bim har felles anonymforum. På Dib heter det sexdebatten og ikke sex i svangerskapet. Bare sånn til opplysning. Personlig driter jeg i om det blir postet anonymforumet. (Var ikke jeg som svarte i stad).
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 6. desember 2010 #13 Skrevet 6. desember 2010 Nei, aldri følt behov for en tredjepart. Blir vel ikke nødvendigvis så mye bedre enn det? Jeg personlig mener at det ihvertfall ikke hører til i et forhold. Er man i et forhold så har man (normalt sett) bestemt seg for den ene personen man vil være sammen med, og hvis en føler behov for flere så er det noe feil. Gift 26
Eleutheria Skrevet 6. desember 2010 #14 Skrevet 6. desember 2010 Har hatt trekant tre ganger og femkant en gang, var i forhold alle gangene bortsett fra min 1. trekant. Er 19 naa, og alt har foregaatt det siste halvannet aaret. Hvorfor? Fordi det er bra sex, rett og slett. Er man frisinnet nok til aa nyte det er det bare aa hive seg ut i det er storfornoeyd med kjaeresten min og vi har bra sex, men av og til er det goey aa vaere litt ekstra vill.
LoveDove Skrevet 6. desember 2010 #15 Skrevet 6. desember 2010 Sa-Nata-Ana: For min del er det ikke snakk om å "føle behov for flere", det er snakk om å ha et ekstraordinært eventyr en gang i blant. Det er overhodet ikke noe galt i mitt forhold. Jeg har verdens herligste kjæreste, og sexlivet vårt er perfekt.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 6. desember 2010 #16 Skrevet 6. desember 2010 LoveDove: Det er jo flott for deg, men det var altså min personlige oppfatning av det. Om det stemmer på andre er egentlig en annen sak :-) For meg holder det å kaste sjenansen på dør ovenfor mannen og vi er ikke redd for å leke sammen, oss to, så får andre gjøre det som passer for dem. Om det er noe i mine tanker rundt det eller ikke får være opp til hver enkelt å vurdere ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #17 Skrevet 6. desember 2010 Har vært med på trekant etpar ganger,og en gang var vi 5 stk,3 jenter og 2 gutter:) Det var spennende og gøy,og jeg kan godt gjøre det igjen. Eksen var med på femkanten,og det gikk greit i ettertid.På trekantene har det bare vært "utenforstående". Pr i dag,er jeg avogpå med en,og han kan tenke seg en trekant med to jenter,men han sier også at hadde det kommet til stykker,så vet han ikke om han kunne gjennomført det.. Jeg vil prøve både med 2 gutter,2 jenter eller en av hver:)Evt flere på en gang;)
Eleutheria Skrevet 6. desember 2010 #18 Skrevet 6. desember 2010 Hehe, artig å høre at det er flere som har vært med på eventyr med flere på en gang! Selv delte jeg seng med tre jenter og en gutt. Er pittelitt irritert over at jeg ikke har hatt et eventyr med flere enn et mannfolk i senga ... Oh well, man kan ikke få alt her i verden.
LoveDove Skrevet 6. desember 2010 #19 Skrevet 6. desember 2010 Nei... Syns nå ikke du skal klage, elskling.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #20 Skrevet 6. desember 2010 Jeg hadde trekant en gang da jeg var 19, med en jente og en gutt. Jeg var singel, de var kjærester. Det funket helt greit, men jeg og jenta endte opp med å pælme fyren på dør, hehe Det var en artig opplevelse, men jeg tror nok at det blir med den ene gangen. Kunne i hvert fall ikke tenke meg å ha sex med flere enn to av gangen.
LoveDove Skrevet 6. desember 2010 #21 Skrevet 6. desember 2010 Sa-Nata-Ana: Ettersom du sa at dersom "en har behov for det, så er det noe galt", så trodde jeg du mente at det generelt var noe galt med alle forhold som vurderer eller har gjort dette. Derfor følte jeg behov for å forsvare meg litt. Men da er det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå