Gå til innhold

gutt i magen, hva synest dere om olai/olay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke et vanlig navn, tror jeg? fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig minner det navnet meg om en type sminke/kremer som min mor enten brukte eller solgte på homeparties når jeg var lita.

Skrevet

Veit om ca 10 små gutter som heter Olai, helt OK navn. Olay var grusomt...

Skrevet

Oil of Olay..

Men Olai er jo litt søtt da..

Skrevet

Olai er helt nydelig!! Sett "Yohan barnevandrer"? En utrolig skjønn gutt som spiller Olai...falt så for navnet etter den filmen :)

Skrevet

Olay er en krem, ikke et navn. Olai har blitt ganske vanlig i det siste, og spesielt som mellomnavn. Det er et sånt navn som kan settes etter alt. :S

Skrevet

ganske sikker på at gutten min skal hete olai:) ikke alle som vil ha navn på topplistem

Skrevet

Olai er pent :) Svigerfaren min henter Henrik Olai :)

Skrevet

Olai er ok (ikke Olay), men jeg liker bedre Olav eller Ola.

Skrevet

I Oslo er det mange smågutter som heter Olai. Kjempefint navn, men er i ferd med å bli litt poppis! :/

Skrevet

Olai Blir mye brukt som andrenavn for tiden. Helt greit. Ikke Olay, det så rart ut. Jeg syns NIkolai er finere.

Skrevet

Helt for jævlig uansett hvordan du skriver det. Fatter ikke at dette kan bli et poppisnavn, akkurat som Iver, det er i samme klasse og helt uspiselig.

Hva med Olav?

Skrevet

Haahaha :) Gutten min heter Iver Olai!! :D

Skrevet

Hehehe :-) Ser man det :P

Olai synes jeg er fint, det blir snille gutter av Olaier :-) Olay forbinder jeg med kosmetikk.

Olai er jo en forkortelse av Nikolai. I og med det også finner Nikolay, regner jeg med det finnes Olayer og. Men som sagt....

Og Olai er kjempegreit som mellomnavn. Skjønner ikke hva som er så smakløst med hverken Iver eller Olai, heller det enn Millian, Maximillian, Nathaniel, Carosander, Leander osv osv.. Grøss...

Og Olai er jo hakket sprekere enn Olav da.. Gjeesp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...