Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Hva regner du med er med da? For meg er det en selvfølge at staver er inkl. i en SKIPAKKE, så jeg må innrømme at jeg ble veldig overrasket over å måtte betale 170,- i tillegg for stavene. Er dette egentlig greit? En pakke er en pakke mener jeg, og da kunne de heller reklamert for ski med bindinger og sko, ikke skipakke. Ikke så mye penger, men for meg er det prinsipp.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 orker ikke engasjere meg i dette, det er skiskoa som koster og det er noe skit, stavene gir jeg blaffen i.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Staver er ikke ink. i skipakke. ski,bining og sko
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Sorry mac, i en skipakke er stavene som regel ikke inkludert... Har du lest en eller to reklameblader fra g-sport eller intersport hadde du nok visst dette. Hvilke skistaver forventer du forresten? Er utrolig stor forskjell på skistaver fra de enkle i plast til karbonstaver.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Nå har jeg ikke kjøpt så mye skipakker i mitt liv, men er enig med deg, hadde forventa at staver var inkludert! Det samme med dresspakke! Mannen min kjøpte det før helga, men skjorte og slips var IKKE inkludert så denne pakka blei 1000 kr dyrere enn planlagt... (hun i butikken klarte å prakke på 2 ekstra slips så mannen min IKKE har brukt for! Han bruker dress ca 2 ganger i året! Og den dyreste skjorta måtte han visst bare ha! Så vips, der sank kjolebudsjettet mitt med ca 500kr! F***)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Eller han kan gå tilbake å bytte...............Er det så ille stand at overhodet ikke har bruk for det og du ikke kan kjøpe noe som du ønsker deg så er det jo ikke noe problem å få det byttet? Små problemer -enkle løsninger? I og med at han fikk "prakka det på seg" så betyr det vel ikke noe for han.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Får bare byttelapp da. Ikke pengene igjen...?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Er vel aldri staver med i skipakker.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #9 Skrevet 6. desember 2010 Staver er aldri med i skipakker - hverken for langrennski eller slalomski! Er heller ikke vanlig at skjorte og slips er med når du kjøper dress!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå