Gå til innhold

God kveld i stuen


Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere fått alle gaver i hus? Alle syv sorter bakt?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant å se hvor barnslige folk som faktisk henger her inne. Kan virkelig ikke se gleden i å stjele andres nick.

 

"Jeg har ikke stjelt, nicket var jo ledig!"

 

Respekt kalles det.

Skrevet

Ja og Rudolf er rød på nesen :)

Skrevet

Nei, ingen av delene.. Eller... jeg har kjøpt en gave, da.... Ellers har jeg bare pyntet rundt huset med lys. Er liksom ikke så mye jul her i år......

Skrevet

Jeg skjønner ikke at du gidder engang. Det er ingen som syns det er morsomt (utenom du kanskje) og alle vet at du ikke er "den ekte" Palmesus. Så det er ikke akkurat sånn at du klarer å lure noen om det er det som er poenget.

Skrevet

ehhh.. var det ikke overlord som hadde blitt "frastjålet" nicket sitt da?

Skrevet

Nå er det tydeligvis Palmesus som er nestemann ut. Barnslig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...