*Tøydokkeanna* Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 har dere fått alle gaver i hus? Alle syv sorter bakt?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Interessant å se hvor barnslige folk som faktisk henger her inne. Kan virkelig ikke se gleden i å stjele andres nick. "Jeg har ikke stjelt, nicket var jo ledig!" Respekt kalles det.
*Tøydokkeanna* Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2010 Ja og Rudolf er rød på nesen
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Nei, ingen av delene.. Eller... jeg har kjøpt en gave, da.... Ellers har jeg bare pyntet rundt huset med lys. Er liksom ikke så mye jul her i år......
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Jeg skjønner ikke at du gidder engang. Det er ingen som syns det er morsomt (utenom du kanskje) og alle vet at du ikke er "den ekte" Palmesus. Så det er ikke akkurat sånn at du klarer å lure noen om det er det som er poenget.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 ehhh.. var det ikke overlord som hadde blitt "frastjålet" nicket sitt da?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Nå er det tydeligvis Palmesus som er nestemann ut. Barnslig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå