Gå til innhold

Vil noen se BLOGGEN min? =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er en ganske fersk blogger, men synes det er kjempegøy! Blogger om min hverdag som tobarnsmor, litt hus og interiør, jul og mer kommer sikkert etter hvert som jeg blir litt varmere i trøya.

 

Enda gøyere er det dersom flere er inne og leser og kommenterer. Hvis du er en blogger selv, må du gjerne legge deg som venn. ;)

 

Her er linken:

 

http://ossiugleveien.blogg.no

 

Flere som blogger her da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! :)

Nei, det lyser ikke.

Skrevet

Åhh, kjiper`n! Ser at naboene har et slikt, men de er ikke hjemme og jeg lurer litt på hvor man får kjøpt det. Til neste år, kanskje? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...