Luans mamma Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Hei, jeg er en ganske fersk blogger, men synes det er kjempegøy! Blogger om min hverdag som tobarnsmor, litt hus og interiør, jul og mer kommer sikkert etter hvert som jeg blir litt varmere i trøya. Enda gøyere er det dersom flere er inne og leser og kommenterer. Hvis du er en blogger selv, må du gjerne legge deg som venn. Her er linken: http://ossiugleveien.blogg.no Flere som blogger her da?
Gjest Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Koselig blogg du har:) Det sølvtreet i vinduet? Er det slikt som lyser? Her er min blogg: http://vinterverket.wordpress.com/ (ps. Pels-advarsel)
Luans mamma Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2010 Takk! Nei, det lyser ikke.
Gjest Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Åhh, kjiper`n! Ser at naboene har et slikt, men de er ikke hjemme og jeg lurer litt på hvor man får kjøpt det. Til neste år, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå