Gå til innhold

Å herregud så surt!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sittet på familiebutikken.no nå i nesten to timer for siden var supertreg og lagt alt jeg kunne tenke meg av klær i handlekurven siden det skulle være 50% på alt inkludert mye troll ull ut dagen. Så skulle jeg trykke bestill nå og da hadde de faen meg satt opp prisene igjen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send de en mail - de har super kundeservice :-)

Skrevet

det står fortsatt at det er halv pris når jeg er nå inne å kikker...

 

hvis de setter opp prisene når du skal betale, da hadde jeg ikke gidde å handle der, for da driver de bare med juks og fanteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...