Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Har sittet på familiebutikken.no nå i nesten to timer for siden var supertreg og lagt alt jeg kunne tenke meg av klær i handlekurven siden det skulle være 50% på alt inkludert mye troll ull ut dagen. Så skulle jeg trykke bestill nå og da hadde de faen meg satt opp prisene igjen!!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Send de en mail - de har super kundeservice :-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 det står fortsatt at det er halv pris når jeg er nå inne å kikker... hvis de setter opp prisene når du skal betale, da hadde jeg ikke gidde å handle der, for da driver de bare med juks og fanteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå