desember2010 FØDEKLAR Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 noen som har tips/erfaringer med bra babycaller? Den må være trådløs og ha god rekkevidde. Vi bor på et gårdsbruk og jeg bør ha muligheten til å kunne se til dyra på kveldstid om det skulle være nødvendig. Trenger ikke være så fanzy bare den er funksjonabel. Bør også ha god batterifunksjon. Håper noen har noen gode tips.
3+et lite nurk Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Jeg anbefaler doro fra Clas Ohlson. Vi hadde prøvd flere "fansy" typer før, uten hell, men så kjøpte vi denne og er kjempefornøyd. Har anbefalt den til flere venninner og de er også veldig fornøyd:) Den bruker vanlig batterier (AA), så det er bare å kjøpe noen veldig gode oppladbare batterier og en liten kjekk lader til dem. Så skal nok babycallen holder seg lenge.
*piami* Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Jeg anbefaler Super Nova! Den har kjempebra rekkevidde, og har levetid på 40 timer før den må laddes opp, (ikke bateri). Måler også tepratur, noe som er kjekt viss barnet sover ute i vogna. Selges på Barnas hus.
Denishil Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Anbefaler også Super Nova da denne har oppladbare batterier med egne ladestasjoner pluss at den IKKE utsetter barnet ditt for stråling!! Det er et veldig viktig moment da baby callen stort sett står relativt nærme hodet til barnet ditt. Kjempe god rekkevidde på den også samt god regulering på følsomheten. Ble ny Nova på meg vertfall denne gangen også =)
unge2011*har født* Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Hei! Etter å ha studert alle slags typer av babcall har vi landa på en type som heter Neom Nate BC 5000A. Dette er en ny type som er norskprodusert. Vet ikke så mye om holdbarhet osv siden den er helt ny på markedet. Men det er den eneste som har litium batteri som stråler betydelig mindre enn ALLE andre typer og denne typen batteri er mye mer holdbart i forhold til opplading osv... typen min bruker kun disse typen batterier til alt av verktøy han har på jobben.. I tillegg viser den temperatur og har 400m rekkevidde! Også viktig for meg å kunne ha den med en liten tur i stall og fjøs Spennende syns jeg, derfor har vi ønska oss denne typen og får den til jul
unge2011*har født* Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 NeoNate heter den visst.. hadde skrevet litt feil! Her er ein link til den http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnesikring/babycall-barnesikring/neonate-babycall-bc-5000a.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå