Gå til innhold

Til alle som er 3 gangs eller har vært

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk dere mage ?

Jeg er gravid, og det er med nr 3. Jeg er kun trøtt, vært litt uggen men ikke kasta opp.. ellers merker jeg ingenting.. Tror jeg er 8+4 eller noe. skal til lege imorgen

Videoannonse
Annonse
Gjest babyfabrikken er fødeklar =)
Skrevet

Venter nr 4.

Med nr 2, 3 og 4 kom magen rundt uke 10. Ble ikke STOR med en gang, men nok til at man kunne se at jeg var gravid, og så stoppet det litt opp før jeg kom til ca uke 14-15.

Skrevet

Er gravid for 4 gang, men har mistet 1 gang mellom nr.2 og nr.3 som jeg nå har i magen.

Med nr.1 dukket magen tidlig opp, ca 8-10 uke.

Med nr.2 dukket ikke magen opp før uke 20 +

Med første nr.3 (som jeg mistet) dukket magen tidlig opp - ca uke 10

Er nå 21 uker på vei med nr.3 og magen har først nå begynt å vokse.

Skrevet

jeg fikk mage i uke 7 oppblåst, sådan hehe, men nå er jeg 18 uker å har ganske stor gravid mage:) lagt på meg 7 kg også, så håper vekten er stagnert litt nå. legger veldig fort på meg pga lavt stoffskifte.

Skrevet

er gravid med nr tre. Er i 18. uke nå og har en liten kul på magen. Den spratt ut i ca uke 14 tror jeg. Før det kunne ingen se at jeg var gravid. Med de to andre barna var det syndlig mye tidligere, men så var jeg også gangske så overvektig den gang og det er jeg ikke nå. Har ikke lagt på meg enda, men regner med det begynner for jeg er fryktelig lite aktiv nå...

Skrevet

hei.

venter nå nr 3 og er 27 uker på vei :)

nr 1,mage i uke 16

nr 2,mage i uke 19

nr 3,mage i uke 21.

det er så forskjellig.

lykke til:)

Skrevet

Pga av veldig liten vekt på mæ sjøl fikk æ ikke mage med førstemann før æ va over 20 uke, med minstejenta fikk æ i uke 15 ca, og no med tredjebolla så fikk æ mage allerede før uke 10. E i uke 17 no, ser ut som at æ e i uke 30 :P

Skrevet

Husker ikke med de 2 første.. Mennå med 3 mann har jeg allerede ganske mye mage og er i 7 uke !!!! Minste er bare 18 mnd og kan kanskje ha med det og gjøre.. Ikke lagt på meg noe ellers.. Er nok mye oppblåst også, men tydelig kul også når jeg står opp om morgenen.. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...