Gå til innhold

ønsker meg så veldig nye silikonpupper!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men mannen sier nei. Og at jeg iallefall må vente til jeg har kommet opp med penger til det.

Det er ikke noe problem å ta opp et lite lån, men det er ikke aktuelt (for han). Og jeg kan ikke sette av 30.000 kr på no time av egen lønn.

Mannen har veldig dyre vaner, og kjøper seg titt og ofte dyre ting, ikke for 30.000 på engang, men tilsammen er det langt over det.

Dette har jeg sagt til han og argumentert med, men kommer liksom ingen vei. Og jeg MÅÅÅÅ ha!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, er vel din kropp, og om du betaler de selv, har han vel ikke noe han skulle sagt vel? Om min partener hadde nekta meg, eller blitt sur om jeg kjøpte meg det, har det blitt rett ut, hva jeg bruker mine penger til, bestemmer jeg selv, så lenge vi deler på regninge :)

Jeg kjøpte meg nye pupper i fjor, og er kjempefornøyd :)

Skrevet

Det er det han sier, at hvis jeg betaler selv, så får jeg. Men jeg får ikke ta lån fordi vi har felles økonomi.

Og betale det ut på et par lønninger er ikke mulig.

What to do??

HI

Skrevet

Jeg også vil ha, men har ikke råd. Vil anbefale deg å spare opp til det. Dumt å ta opp mer lån uansett.

Skrevet

hva med å legge av den summen mannen din bruker på seg selv, hver gang han kjøper noe? så kan du spare av de? det må jo bli fair.

Jeg hadde ikke tatt opp lån til nye pupper, selv om jeg også gjerne vil ha det.

Skrevet

Skjønner følelsen av å bare MÅ ha, sånn hadde jeg det også. Tok i Januar i år og elsker de. ikke så vanskeli å spare opp da, ønsk deg penger til jul. og sett av noen tusen hver mnd. Så har du deg plutselig et sett silikon pupper i mars ;)

IKKE ta opp lån.. Puppe lån er ikke noe jeg ser poenget i..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...