Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Begynner dere å pusse tenna på de små med en gang de får tenner?? Uansett alder?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Selvfølgelig, pusse fra første tann og gjerne før. Tannbørsten klør godt i gommen.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Ja det gjorde vi. Han var 6 mnd. Like greit å venne dem til det med en gang.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 VI gjorde det. Fikk sine to første tenner rundt 6 mnd alder. Men det var også for tilvenningen sin del. Uansett så hjalp tilvenningen lite, hun hater å pusse tennen i dag, og er litt over året.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Begynte med tannbørste før tennene kom, så barnet var vant til børsten. Så begynte jeg å pusse med bitte bittelitt tannkrem fra første hvite lille korn ble synlig. Det hadde jeg gjort uansett alder.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Jeg ventet til de var kommet litt opp og lot henne leke rundt med tannbørsten den første uka. Begynte å pusse hver kveld, forsiktig, da de var kommet halvveis opp og hun elsker det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå