Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Får ikke levert inn meldekort til nav i kveld....Blir det for sent å levere det i morgen?Tror det er noe galt med siden dems.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Tror kanskje det er for sent, ettersom det står før 06.12. Men da kan du bare dra ned på ditt lokale kontor for å levere et manuelt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 HI Jeg leverer for min syke far..han bor i en annen by
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Nav sine innloggings sider " stenger" kl 2100. Så det er derfor du ikke kommer inn nå..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Dette er å lese på forsiden til NAV: Nedetid på noen selvbetjeingsløsninger (meldekort) i kveld Publisert 05.12.10 På grunn av teknisk vedlikehold vil noen av selvbetjeningstjenestene på nav.no være utilgjengelige i perioden 19:00 søndag 5.12 til 07:00 mandag 6.12 Følgende selvbetjeningstjenester er utilgjengelige i perioden: ■Send elektronisk meldekort ■Registrering som arbeidssøker ■Logg inn Din side arbeid Elektronisk meldekort vil fungere igjen fra mandag morgen klokken 07:00. Dersom du sender meldekortet innen klokken 19 mandag 6.12 vil du få utbetaling som normalt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Jeg leverte i går, men tror det er innen mandag. Altså at du kan levere i morgen. Dessuten er det ikke din feil hvis det er feil på siden. Tror jeg leverte en mandag en gang pga feil på nav sine nettisider. Du får jo pengene en dag senere, tror du får de onsdag da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå