Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #26 Del Skrevet 8. desember 2010 Takk for mange fine forslag. Ava har jeg tenkt på før, det er kjempefint. Også Alva HI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #27 Del Skrevet 8. desember 2010 Hun må jo hete Ella! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #28 Del Skrevet 8. desember 2010 Lotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #29 Del Skrevet 8. desember 2010 Tuva var det første jeg tenkte :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #30 Del Skrevet 8. desember 2010 Ada, Ronja, Alva/Alma, Elvira, Alida, Anja, Wilma, Tiril, Evy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*gurimallaika* Skrevet 8. desember 2010 #31 Del Skrevet 8. desember 2010 Isak, Leah og Gabrielle!!!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #32 Del Skrevet 9. desember 2010 Tuva heter storesøsteren deres. (min manns datter fra før) ) HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #33 Del Skrevet 9. desember 2010 mazel tov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #34 Del Skrevet 9. desember 2010 De navnene du nevner bryter jo fullstendig med den tradisjonen dere har begynt på. Navn som Sara, Rakel og Rebekka er innlysende valg: http://www.krlweb.net/krl10/Bibelhistorie/Bibelske_personar/bibelske_personar.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #35 Del Skrevet 9. desember 2010 Elie:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #36 Del Skrevet 9. desember 2010 Isak, Leah og Tilde..? Det klinga flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #37 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg tenkte også å foreslå Tuva :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #38 Del Skrevet 9. desember 2010 Rebekka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blir3iapril Skrevet 9. desember 2010 #39 Del Skrevet 9. desember 2010 Alva Dora Hennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille** Skrevet 9. desember 2010 #40 Del Skrevet 9. desember 2010 Sina! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #41 Del Skrevet 9. desember 2010 I og med at navnenen dere har valgt er bibelske, ville jeg gått for det på tredjemann også. Ser at mange er foreslått men gjentar noen likevel (samt kanskje noen nye?): Maria, Sarah, Rebekka, Elisabeth, Rut, Ada, Anna, Hannah, Johanna, Esther, Lydia, Marta, Mirjam, Rakel, Susanna, Claudia, Adina, Ariel, Dina, Julia, Lily, Naomi, Paula, Shiloh (hvis du vil herme etter brangelina), Victoria, Zina (Sina) Likte du noen av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå