Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Vi er utrolig i tvil og klarer ikke å finne på noen. De vi har er: Nora Silja Ylva (mannen min liker ikke dette)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Silja syns jeg er vakkert Hva med : Aurora Linn Ane Ida Iris Eva Clara Astrid Molly
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Oi.. Før jeg åpnet tråden, hadde jeg tenkt å foreslå Nora. Og jaggu meg hadde du det som alternativ =)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Takk for kjempefine forslag. Men venter fortsatt på det navnet der jeg bare tenker wow der har vi det. Hvis det går an da ) HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #12 Skrevet 5. desember 2010 Gravid igjen??? Når har du termin?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #13 Skrevet 5. desember 2010 Du har veldig bibelske navn,så du bør vel følge den trenden... Maria, Magdalena osv:-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #14 Skrevet 5. desember 2010 hehe..JA..hvem som spør? har termin i begynnelsen på Mai. HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #15 Skrevet 5. desember 2010 Det var nok veldig tilfeldig at begge navnene var bibelske. Vi velger navn utifra at vi synes navnet er fint, opprinnelsen er det ikke så nøye med
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #16 Skrevet 5. desember 2010 eks-kollegaen din som fikk baby i august... Grattis med spire, ikke fått med meg at du er gravid. Ble bare så sjokka når jeg så overskrifta. (eller er det enda en med samme navn og stavemåte på ungene sine???
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #17 Skrevet 5. desember 2010 Hvis barna heter Isak, Leah og Miriam vil nok noen tro de kommer fra en jødisk familie. Grunnet at alle navnene er fra Gamle Testamentet. Ruth er også fra GT. Men etternavnet er kanskje noe rotnorsk. Isak Nygård er noe annet enn Isak Grünfeldt (typisk jødisk fornavn og etternavn).
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #20 Skrevet 6. desember 2010 Hei Hva med Edith? Passer godt til de andre ;D
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #21 Skrevet 6. desember 2010 Silja var fint! Ellers liker jeg veldig godt navnet Andrea! :-)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #22 Skrevet 6. desember 2010 Trudde du ville ha bibelske navn da jeg leste Isak og Leah. Helt til jeg såg de forslaga du har;) Tenkte med en gang at Rebekka passet fint til disse to...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #23 Skrevet 6. desember 2010 Isak, Leah og Nora var veldig fint sammen Andre forslag: Mira Mari Hannah Emma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå