abella Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Nå resignerer jeg og tenker å kjøpe dvd-spiller til min bil-hatende sønn. Hva bør jeg tenke på? Noen som har noen gode tips?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Da vil jeg anbefale Next-base! Den er en av få som blir anbefalt av NAF med tanke på sikkerhet! Dette pga av festeanordningene at borrelåsen går over og under hodestøtta, sånn at i en kollisjon så sitter den fast i forhold til andre som går horisontalt! Kjøp den med 2 skjermer, da slipper man å bruke 2 uttak i bilen om man har 2 barn! De kan spille forskjellige filmer da på begge spillerene og samme film (kun 1 dvd) om man vil det! Det finnes og trådløse hodetelefoner som man kan bruke til disse! Elsker de!!!
Gjest Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Vi har også Next-base og er veldig veldig fornøyd med den.
abella Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2010 Takk for gode tips. Kommer nok på julenissens ønskeliste! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå