Gå til innhold

Syv slag til jul? *stolt*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel fortjent! Gratulerer så mye søta:-)

Skrevet

Så kjekt! Ble nesten litt stolt selv jeg, over valget av første slag ut ;-)

Jeg har latt meg inspirere av deg i dag! Har prøvd oss på dekorering av pepperkakene med royal icing her i dag. 9-åringen var superflink! Kule dinosaurpepperkaker ble resultatet.

Skrevet

Wow blomstre.... har du bilder?

Jeg Må bare lage noen kule pepperkaker jeg også til barna... hehe...

Ja så utrolig bra... jeg ble litt rørt selv blomstre... du er jo full av ideer og så lenge jeg får lov til å stjele noen fra deg og bake så er jeg helt i 100! hihi....

Skrevet

Tenker det kommer litt bilder i fb albumet i morgen. Fant pepperkakeformene på julemarked i Frankfurt, og de slo godt ann ja.

Var ikke så godt utstyrt på fargefronten da, hadde bare rødt i pulverform, så resten ble vanlig konditorfarge - ikke så bra, så jeg må utstyre meg bedre til neste gang :-) Og man må ha masse melis!

Å ja, jeg har jo brukt marsipanen i helga også! Bakte vanlig krydderkake i langpanne til kakesalg til et svømmestevne. Delte de opp i 5x5, la de i vanlige hvite muffinsformer og pyntet med en stor rød marsipanstjerne på hvert stykke. Den røde stjernen er logoen til svømmeklubben, så det slo godt ann.

Skrevet

Du jeg skal rydde opp i mine farger i morgen. Har masse farger dobbelt opp. Mange jeg rett og slett ikke bruker og aldri har åpnet.

Om du vil kan jeg jo sende dem til deg... tipper det er 10-12 farger... så om du betaler portoen så kan du få de fra meg...slipper du å kjøpe...

De som går først ut på dato er neste år i mai tror jeg :)

Jeg skal dessuten teste masse farger fremover fra levrandører hehe så jeg tror ikke jeg kommer til å ha for lite av dem for å si det slik... synd om de bare skulle stå der helt ubrukt også...

Skrevet

Oi! Det takker jeg jo helt klart ja til :-) Ta detaljene på melding på fb?

Skrevet

Ja send meg en melding der.

:)

Skrevet

Eh...kremt....hvis du OFTE har ekstra farger stående, så stiller jeg meg gjerne i kø:-p

Men seriøst: Er det de pulverfargene som er best til "alt" eller er det forskjellig for de forskjellige tingene? Geléfargene f.eks, er ikke de like gode?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...