Gå til innhold

ADVARSEL TEGNESERIE FIGURER på facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ADVARSELTIL ALLE MED TEGNESERIE FIGURER!!

Hørte du gruppen ber alle om å endre sin egen profil bilde til sin favoritt tegneserie figurer er faktisk en gruppe pedofile. De gjør det fordi barna vil ta imot sine venneforespørsler raskere hvis de ser en tegneserie bilde. Det har ingenting å gjøre med å støtte vold mot barn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men da spør jeg: Hvordan blir dette verre for barna at vi som ikke er pedofile skifter bilde?

Skrevet

Det har med å gjøre akkurat det den som bytter bilde mener at det har. Det skader ingen at de som ikke er pedofile gjør det.

Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg tipper det er verre for barn å finne ut hvem det er som spør. Og siden "alle" voksne har slike profilbilder tror de kanskje at det er en de kjenner...? men ikke vet jeg.

hvem er det som hevder at dette er pedofile som står bak egentlig?

Skrevet

Syns også at når barna er små, så burde man kanskje ikke ha en facebookside, og ihvertfall ikke ubevokta.

Og hva med alle de voksne som idag til vanlig bruker tegneseriefigur som profil bilde, skal de bli stempla som pedofile?

Skrevet

Åh blir så svett av sånne her tulleadvarsler. Så da blir vi alle sett på som pedofile altså? Man burde jo kanskje heller lære barna sine å ikke bli venn med noen man ikke kjenner igjen navnet på... Man skal være en ganske god venn av barnet dersom man blir venn med det på facebook tenker jeg. Vanlige folk har i allefall ingen interesse av å være venner med småunger på facebook uten videre? Har ingen interesse av at småunger langt uti slekta skal sitte å se på mine partybilder..

Nei for et hysteri.

Skrevet

Hver gang noen endrer profilbildet på Facebook til en tegneseriefigur, dør en pedofil.

Case closed!

Skrevet

Hi du er rimlig filinformert. Det er en kampanje fra UNICEF! Sjekk ut siden deres du, og sjekk fakta bedre neste gang..

Skrevet

sjekk der da... kansje du også bør sjekka fakta?

Skrevet

Hva vil du nå frem med ved å legge ut denne linken? Er vel ikke noe fakta der? Bare god gammeldags amerikansk hysteri!

Skrevet

Jeg tror det er en gruppe bødler som prøver å få seg venner de kan halshugge som står bak. Mye som tyder på det. Iallefall: IKKE FINN PÅ Å SKIFTE PROFILBILDET DERES TIL EN TEGNESERIEFIGUR!!! Mange kan dø av det, om det er det ene eller andre som stemmer.

Huff, jeg blir så lei.. Det er nok noen som vil hjelpe barn som står bak. Men hvordan i all verden skal man hjelpe barn mot vold fordi om man skifter profilbilde???

Skrevet

Ha ha, av alle fb-advarsler. Blir folk pedofile av å bytte profilbilde liksom?

Skrevet

1. Blir alle som skifter bildet sitt automatisk pedofil da eller?

2. Det er unisef selv som oppfordrer til den. Her er link: http://www.unicef.org/crcartoons/

UNICEF - Cartoons for Children's Rights

www.unicef.org

Cartoons for Children's Rights is a UNICEF b...roadcast initiative that aims to inform people around t...he world about child rights using the medium of animation

Sjekk fakta før dere slenger ut slik advarsel.

Skrevet

Her er det noe jeg ikke skjønner.

Hvordan vet man at det som kom med denne oppfordringen er pedofile og ønsker at alle barn skal skifte profilbilde til tegneserie figurer for at det skal være lettere å finne dem?

Jeg vil heller tro at det er mest sannsynlig bare noen som vil har det litt gøy.

Og dessuten, hva mener man med barn? Er det ikke 15 års grense for å opprette FB-profil?

Og dessuten det å ikke godta venneforespørsel fra ukjente på FB er vel en like stor del av oppdragelsen som ikke gå inn i bilen til en fremmed?

Skrevet

Helt utrolig hvor paranoide folk blir uten grunn! sjekk fakta før dere klikker helt folkens

Skrevet

Jeg hadde trodd at UNICEF var for seriøse til å kommen med slike latterlige oppfordringer, men nå ble jeg skuffet.

Hva pokker hjelper det ungene å skifte profilbildet? Blir det slutt på barnemishandlingen av den grunn?

Jeg skifter ikke profilbildet, og det er av den enkle grunn at jeg trenger ikke å gjøre det for å være motstander av barnemishandling. Og alle som kjenner meg vet hvor jeg står og hvor sterkt jeg reagerer på slikt, så jeg har faktisk ingenting å bevise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...