Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 selv etter å ha bæsjet? Jenta mi klarer ikke dette selv, og hun kommer hjem av og til med bæsj i rompa. Vi prøver, men hun rekker jo nesten ikke ned til rompa.. Noen med tips om hva annet enn at barnehagen må se til henne oftere? De går på do alene, så ikke alltid noe kan hjelpe heller virker det som.. Hun blir også litt sår.. Må vi begynne med bleie igjen?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 min sønn tørket seg helt fint selv når han var 4, nabojenta på 8 kan det fortsatt ikke selv, så veldig individuelt.. men det må jo læres,,kommer ikke av seg selv liksom.. så hva med å øve med henne hjemme? eller må jo bgh hjelpe henne, om hun roper om hjelp i bhg? men kan jo være hun ikke sier fra der at hun har bæsja? har du hørt med de? er jo ikke bra at hun går med det.. For all del iallefall ikke begynn med bleie igjen..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Neida.. skal få slippe å bruke bleie igjen Jeg spurte bhg om dette, og de sier de hjelper henne. Hun er flink til å si ifra.. Men det må jo være noen ganger hun da går dit uten å si ifra som de ikke ser/hører? Jeg må vel bare si ifra igjen.. Så i en annen tråd her at det visst var veldig forskjellig på alder når de klarer det.. Men hvordan begynner man å øve på det? Hun prøver jo, men siden hun ikke rekker ned, så sier hun at hun ikke klarer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå