Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Kan man angre et kjøp? Selvom varen allerede er pakket på lager?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. desember 2010 Opp igjen
Gulosten™ Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Jeg trodde man som forbruker har 14 dagers ubetinget returrett på alt man kjøper, uansett, med mindre man har signert på noe som avviker fra dette. MEN - det er sikkert et unntak fra denne regelen og.
Trolleliten Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Heisann. Jeg er konsulent og teamleder, selvfølgelig kan du angre et kjøp. Er varen uåpnet har du 14 dagers angrefrist. Har ikke noe å si om den er pakket på lager. Så lenge du ikke har åpnet posen varen ligger i, kan du angre på kjøpet ja
Bustehue Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Jeg er konsulent, legger alltid ved angrefrist-skjema med varene jeg gir ut. Du har faktisk krav på å bli opplyst om angreretten din
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Hiver meg på her og spør dere konsulenter hva en servofix koster om dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå