Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Forstår ikke hvordan en kan ha 10 barn (som en ikke har kontroll på) , ha en mann som er alkoholliker og likevel ønske seg 2 barn til?! Realitycheck sier jeg bare..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Så ikke hele. Men fikk med meg at dama virka veldig oppsatt på å få realisert drømmen sin om 12 barn, koste hva det koste vil. Egoistisk spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Hun kan ikke være frisk. Det er jo gått tvang i det å få så mange barn som hun planla og hun burde se at hun faktisk ikke greier å ta seg av de hun allerede har.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Jeg synes også at det virker som det å få flest mulig barn er blitt en besettelse for henne. Når du har fått 10 barn på 15 år, er du ikke misfornøyd og sutrete mot mannen fordi du ikke har fått oppfyllt drømmen din om 12?! Hva med å ta vare på de 10 du har heller??
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Etterhvert kom det frem at mannen hennes var alkoholiker i tillegg, og at dette hadde gått utover barnas liv. Likevel ville hun fremdeles ha 2 barn til med han??
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Og de yngste var jo bare 8 mnd, 2 år og 3 år..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 Uff, ja han må bli bra stresset i den familien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå