Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Jeg begynner å bli usikker om hva som har skjedd som jeg ikke vet når hun har passet småen min, da småen slår og lugger henne.... en ting er at småen slår oss foreldre når hun er sint. men det er noe annet når hun slår mormoren sin. Jeg er bare usikker om det er normalt. Småen er av og itl på overnatting der, men går av og itl litt tid mellom. Småen er 2 år.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Hei. Trenger ikke bety noe annet enn at småen har et godt forhold til mormor. Da gutten min hadde en slik utagerende periode i samme alder var han kun utagerende på de han sto nærmest. Nemlig oss foreldre, en tante og mormor/morfar. Vi hadde nulltoleranse på slåing/sparking og det gikk over på 1 mnd tid.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Hva gjør man når man har nulltoleranse? Hvordan får du en så liten unge til å skjønne alvoret? Vi har jo også nulltoleranse på slike ting men toåringen fortsetter likevel. Her er hvertfall toåringen like trassig mot besteforeldrene som han er mot oss foreldre. Det er vel fordi han ser på huset dems som sitt andre hjem.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 ja, nå dere sier det slik, så forstår jeg det åpenbart! Men jeg burde være flinkere til å vise nulltolleranse til slåing etc. Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå